نگاهی به زیباترین اکشن فیگورهای رویداد San Diego Comic-Con بیندازید

0
908

مانند هر سال، رویداد کامیک کان در شهر سن دیگو برگزار شده و مکان فوق‌العاده مناسبی را برای علاقه مندان به کامیک، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی فراهم کرده است. اکشن فیگورهای بسیاری در این رویداد به معرض نمایش گذاشته می‌شوند که از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند. برای مشاهده تعدادی تصویر از این اکشن فیگورها با ما همراه باشید.

شاید در ابتدا تصور شود که رویدادی مانند رویداد کامیک کان سن دیگو (San Diego Comic-Con)، تنها برای کامیک‌ ها و کتاب‌های کامیک برگزار می‌شود که البته در سال‌های گذشته نیز تقریبا چنین وضعیتی حاکم بود اما در سال‌های اخیر، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌ها (اکثرا فیلم‌های کامیک بوکی و مورد علاقه طرفداران کامیک‌ها) راه خود را به این رویداد باز کرده‌‌اند و با استقبال بسیاری خوبی از بازدید کنندگان نیز رو به رو شده‌اند.

در کامیک کان سن دیگو سال 2019، خبرهای بسیاری از فیلم‌ها و بازی های ویدیویی مختلف منتشر شد که توانست نظر مردم را جلب کند اما در این مطلب، قصد داریم تا زیباترین اکشن فیگورهای نمایش داده شده در این رویداد را به شما نشان دهیم. تعداد اکشن فیگورهای حاضر در نمایشگاه، قطعا بسیار زیاد است و تهیه کردن تصویر از آن‌ها، کار دشواری است اما شما می‌توانید زیباترین مدل‌های ساخته شده از بازی‌ها و شخصیت‌های محبوب را در زیر تماشا نمایید. لازم به ذکر است که وب‌سایت comicbook، به عنوان منبع این تصاویر محسوب می‌شود.

در ابتدا تصاویری از اکشن فیگورهای بازی Final Fantasy 7 Remeke مشاهده می‌کنید:

تصاویری از اکشن‌ فیگورهای بازی Gears 5 را مشاهده می‌کنید:

تصاویر متفرقه از بازی ها و شخصیت‌های نام آشنا و محبوب:

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها