نیسان به مسابقات اتوموبیلرانی فرمول  E چراغ سبز داد

0
358
نیسان به مسابقات اتوموبیلرانی فرمول  E چراغ سبز داد|کالاسودا

نیسان به مسابقات اتوموبیلرانی فرمول  E چراغ سبز داد|کالاسوداکالاسودا_نیسان به فرمول E می پیوندد. این نخستین  باری است که گروه خودروسازی نیسان به فرمول  E می پیوندد . فرمول E سری مسابقات جهانی است که به طور اخص به خودروهای  الکتریکی مرتبط است .

این تولید کننده ماشین های ژاپنی امروز در نمایشگاه توکیو اعلام کرد که در اواخر سال آینده در آغاز فصل پنجم فرمول E  حاضر خواهد بود.

 این اولین تولید کننده ژاپنی است که در سری مسابقات جوانان شرکت می کند و با خودروهای دیگر از آلمان (آئودی، BMW و به زودی پورشه و مرسدس بنز)، چین (NIO)، فرانسه (DS)، بریتانیا (جگوار) و … رقابت می کند .

بر اساس گزارش اخیر این حرکت به احتمال زیاد تحت حمایت هزینه رنو خواهد بود.  زیرا نیسان همکاری استراتژیکی به طول چند دهه با این سازنده فرانسوی دارد.

نیسان و شرکا در حال بررسی مهم ترین سرفصل های حضور در مسابقات فرمول E هستند. با توجه به مشارکت شرکت خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی پیش بینی می شود رقابت بین شرکت های حاضر در این دوره مسابقات  به شدیدترین حالت ممکن برسد .

از سوی دیگر حضور نیسان می تواند در حکم یک زمین لرزه اساسی و فشار بزرگ برای تیم رنو باشد . چرا که حضور قدرتمند نیسان می تواند حضور رنو را به مخاطره بیندازد .

اگرچه مسابقات فرمول  E از سال 2014 آغاز شده، اما تولید کنندگان بزرگی موفق شده اند خود را  به فرمول E  برسانند و در این بخش با یکدیگر مبارزه کنند.

از دید بسیاری از گروه های خودروسازی فرمول  E ، فرصتی استئنایی برای حضور در یک رویداد کم خطر و دوستدار محیط زیست است .

افزون بر این ، شرکت هایی نظیر آئودی و پورشه، که هر دو در رسوایی های انتشار گازهای گلخانه ای دخالت دارند، می توانند از طریق این مسابقات حسن نیت خود را به مخاطبان بین المللی نشان دهند .

فرمول E شامل ضوابطی جدی برای تست قطعات مبتنی بر فن آوری های انتقال قدرت الکتریکی است. این سری فقط اجازه می دهد تا تولید کنندگان مقدار محدودی از فن آوری های غیر الکترونیک را وارد رقابت کنند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها