نیمی از کارمندان بخش گوشی های هوشمند سونی تعدیل خواهند شد

0
282

سونی از کاشه 50 درصدی نیروی کار بخش گوشی های هوشمند خود خبر داد. این شرکت که دریافته است رقابت در بازار گوشی های هوشمند بسیار دشوار است، ترجیح داده نیروی کار خود در این بخش را کاهش دهد.

رقابت سه طرفه دنیای گوشی های هوشمند اکنون بین سه ضلع هوآوی، اپل و سامسونگ است و این کار را برای سونی سخت کرده است. از سوی دیگر گوشی های با بودجه متوسط و کم اما مشخصات خوبی نیز از جانب سایر برندهای چینی در کشورهای مختلف وجود دارد.

سونی در حال تلاش است تا پایه های این کسب و کار را به حفظ کند، اما تاکنون نتوانسته این کار را به خوبی انجام دهد و به همین ترتیب کارایی کسب و کار گوشی های هوشمند سونی در معرض ریسک بوده و سونی نیمی از کارمندان این بخش را تعدیل خواهد کرد.

بر طبق گزارش ها، سونی با کاهش فروش و رقابت شدید مواجه شده و در طول چند سال گذشته سهم بازار گوشی های هوشمندش نیز کاهش یافته است، به طوری که در حال حاضر این سهم اکنون کمتر از 1 درصد است.

به همین دلیل تصمیم گرفت که تا فروردین سال آینده، نیروی کار خود از 4000 نفر به 2000 نفر برساند. این یک حرکت مناسب برای کاهش هزینه های ثابت این شرکت در بخش کسب و کار گوشی های هوشمند است. همچنین سونی بازنشستگی داوطلبانه را به نیروهای خود در اروپا و چین نیز پیشنهاد داده است و برخی از کارمندان ژاپنی خود را ضمن ادغام به نقاط دیگر انتقال خواهد داد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها