چطور از هات اسپات آیفون استفاده کنیم؟

0
812
چطور از هات اسپات آیفون استفاده کنیم؟

تنها با چند کلیک یا ضربه می توانید، دستگاه اپل خود را به یک شبکه هات اسپات تبدیل کنید تا دیگر دستگاه های شما نیز به اینترنت متصل شوند.

مفهوم هات اسپات به مکان های عمومی مانند یک کافی شاپ اشاره می کند که امکان اتصال به اینترنت Wi-Fi را برای افرادی که دستگاه های مناسبی از جمله تلفن های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه هایی با قابلیت Wi-Fi دارند، فراهم می کند.

امکان داشتن فعالیت هایی مانند وب گردی، چک کردن ایمیل، اتصال به شبکه CAN، استفاده از سرویس هایی با محتوای صوتی و تصویری مانند Skype، بازی های آنلاین، دسترسی به سایت های شبکه های اجتماعی یا بروز رسانی وبلاگ و تقریبا هر کاری که از طریق اینترنت گوشی خود دنبال می کنید را از طریق هات اسپات آیفون خواهید داشت.

هرکاری که بصورت قانونی با اتصال به اینترنت در خانه یا محل کار یا از طریق تلفن همراه خود انجام می دهید را می توانید بصورت قانونی با یک public Wi-Fi Hotspot انجام دهید. اگرچه باید توجه کرد که برخی از Hotspot ها ممکن است مانع دسترسی به برخی سایت های خاص شوند، حجم داده ای که می توانید استفاده کنید را محدود کنند یا محدودیت های زمانی ایجاد کنند.

ویژگی هات اسپات آیفون

گوشی های iOS دار ویژگی ای به نام instant Hotspot دارند که به عنوان یک ویژگی کلیدی برای گوشی های آیفون تلقی می شود. با استفاده از این ویژگی می توانید هنگام سفر نه تنها خود که دیگران را نیز به اینترنت متصل نگهدارید. این کار نیاز به هیچ گونه نصب و راه اندازی ای ندارد و روند اتصال دستگاه به هات اسپات ساده است. در زیر روش انجام این کار با زبانی ساده به شما شرح داده می شود.ویژگی هات اسپات آیفون

مراحل :

  • ابتدا وارد تنظیمات گوشی یا Setting شوید.
  • روی گزینه mobile data یا Cellular کلیک کنید یا ضربه بزنید تا وارد تنظیمات بخش داده های موبایلی خود شوید.
  • گزینه ای به نام Cellular Data options را خواهید دید.
  • سپس گزینه ای به نام Cellular Data Network را خواهید دید. آن را انتخاب کنید.
  • در این مرحله برای خود یک نام کاربری و پسورد انتخاب کنید. این پسورد را هنگام اتصال به نت ازطریق گوشی نیاز خواهید داشت.
  • پس از این مرحله دیگر کارتان تمام شده است. مجدد وارد Setting شوید.
  • بخش Personal hotspot را روشن کنید.
  • اکنون می توانید دستگاه های دیگر که توانایی اتصال به اینترنت دارند را با کمک اینترنت گوشی خود به نت متصل کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها