با پرطرفدار ترین بازی های هدست واقعیت مجازی سونی آشنا شوید

0
670
با پرطرفدار ترین بازی های هدست واقعیت مجازی سونی آشنا شوید

با پرطرفدار ترین بازی های هدست واقعیت مجازی سونی آشنا شویدکالاسودا- هدست واقعیت مجازی سونی بازی های زیادی را پشتیبانی می کند، این بازی ها به دو دسته تقسیم می شوند بازی های که از به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه می شوند و بازی هایی که از هدست واقعیت مجازی سونی نیز پشتیبانی می کنند. یکی از مشهور ترین علاقه مندان بازی های رایانه ای از گروه NPD یک پست در توییتر منتشر کرده است که به معرفی پنج بازی هدست واقعیت مجازی سونی پرداخته است.

این پنج بازی منتخب برای هدست واقعیت مجازی سونی تنها بازی هایی را شامل می شود که انحصاری برای هدست واقعیت مجازی سونی است. البته از بازی های انحصاری هدست واقعیت مجازی سونی نباید انتظار بسیار بالایی داشت زیرا تسوعه دهندگان ترجیح می دهند بازی های خود را برای کنسول های پرفروش تر عرضه کنند و برخی شرکت ها نیز ترجیح می دهند این ویژگی را علاوه برای بازی های خود که برای کنسول پلی استیشن قرار می دهند ایجاد کنند. به عنوان مثال بازی اویل هفت شامل این موضوع می شود که بازی برای پلی استیشن چهار است اما کاربران از هدست واقعیت مجازی سونی نیز می توانند استفاده کنند، با این وجود قصد داریم به معرفی پنج بازی هدست واقعیت مجازی سونی بپردازیم که پرطرفدارترین بازی ها به شمار می آیند.

برترین بازی های هدست واقعیت مجازی سونی ؛ بازی های خود شرکت پیشتاز است

در این رده بندی بازی های Farpoint و Worlds VR که انحصاری شرکت سونی هستند در رتبه اول قرار دارد.، البته این موضوع را باید در نظر بگیرید که در بیشتر بسته های این هدست بازی دوم به صورت رایگان قرار داده می شود. این دو بازی زیبا برترین بازی ها در این رده قرار دارند. در رده سوم این جدول شاهکار برادران وارنر قرار دارد و بازی ویدئویی Batman: Arkham VR قرار دارد. این بازی بسیار زیبا بدون شک خاص ترین بازی هدست واقعیت مجازی محسوب می شود.رتبه بعدی نیز مربوط به یک بازی مهیج دیگر است. عنوان The Elder Scrolls V: Skryim ساخته کمپانی بتسدا در رده چهارم قرار دارد.

با پرطرفدار ترین بازی های هدست واقعیت مجازی سونی آشنا شوید

این کمپانی قدرتمند همین که توانسته در میان پنج بازی اول قرار گیرد نشان از موفقیت آن محسوب می شود. رتبه پنجم نیز در اختیار بازی پرطرفدار Driveclub VR است که این عنوان نیز ساخته خود شرکت سونی به شمار می اید. این عنوان بسیار زیبا برای کنسول بازی پلی استیشن چهار نیز منتشر شده که یکی از پرطرفدار ترین بازی های رانندگی محسوب می شود.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها