هدست واقعیت مجازی فیسبوک معرفی شد

0
404

کالاسودا – اکولوس گو نام هدست واقعیت مجازی فیسبوک است که به تازگی رونمایی شده و با این محصول مخاطبان خود را به دنیای واقعیت مجازی خواهد برد.

با کمک این دستگاه میتوانید فیلمهای ۳۶۰ درجه ببینید، بازی های چند بعدی انجام دهید و همه تصاویر را به دیدی منحصر به فرد از زاویه این دستگاه واقعیت مجازی ببینید.

جالب است بدانید که هدست جدید فیسبوک ترکیبی  از تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. این ترکیب به شما اجازه می دهد، که دنیای واقعی را هنگام استفاده از تکنولوژی با دیدی منحصر به فرد ادراک کنید.

برای اینکه بتوانید از این سیستم استفاده کنید تنها کافیست که برنامه Oculus را در گوشی هوشمند ایفون یا اندرویدی خود نصب کنید. سپس بازی یا فیلم سه بعدی خود را پخش کنید و دستگاه Oculus Go را روی سر خود قرار دهید، بلندگوهای داخلی را روی  گوش خود بکشید و هدست را روی چشم خود قرار دهید. این هدست از یک دوربین برخوردار است که وضعیت سر و حرکات بدن را دنبال می ‌کند.

البته هدست Oculus  تنها هدستی نیست که به صورت مستقل کار می‌ کند. دو شرکت کوالکام و اینتل امسال  مدل ‌های اولیه از هدست‌ هایی را معرفی کرده‌اند که به طور مستقل کار می‌ کند. قیمت این هدست ۲۰۰ دلار است.