هدفون بلوتوث وان مور شیائومی مدل iBFree ؛ انتخابی جذاب برای طرفداران موسیقی

0
831
هدفون بلوتوث وان مور شیائومی مدل iBFree ؛ انتخابی جذاب برای طرفداران موسیقی

کمپانی شیائومی در ساخت هدفون نیز مانند بسیاری از محصولات خود تبحر خاصی دارد. این محصول مانند بسیاری هدفون های این برند محصول مشترک شیائومی و وان مور است. این هدفون در بازار ایران با قیمتی نزدیک به 300 هزار تومان به فروش می رسد.

هدفون بلوتوث وان مور شیائومی رنگ های مختلفی دارد و از تریکبی پلاستیک و فلز ساخته شده است. روی سیم هدفون سه دکمه و یک پورت میکرو USB قرار گرفته به گونه ای که ظاهر زیبایی به این محصول بخشیده است. هدفون بلوتوث وان مور شیائومی دارای وزن بسیار کمی است و طراحی آن باعث می شود به راحتی داخل گوش قرار گیرد.

برخی ویژگی های این محصول جذاب به شرح زیر است:

این هدفون کیفیت بسیار بالایی دارد و حضور دیافرگرام تیتانیوم و استفاده از بلوتوث ۴٫۱ صدایی باورنکردنی، با کیفیت بالا را ایجاد می کند. این محصول در برابر آب مقاوم است و از استاندارد ضد آب IPX4 بهره می برد و در برابر قطرات آب، باران و عرق محافظت می کند. این موضوع باعث می شود در روز های بارانی نگرانی بابت خراب شدن هدفون خود نداشته باشید.

ریموت این هدفون با تمام گوشی های هوشمند سازگاری دارد و به راحتی می توان به استفاده از هدفون پرداخت و صدای آن را کم و زیاد کرد و موسیقی را پخش و متوقف نمود. میکروفون پیشرفته MEMS صداهای اضافه اطراف را حذف کرده و صدایی صاف و شفاف ارائه می دهد.که برترین ویژگی هر هدفونی محسوب می شود. این محصول دارای شارژ باتری بسیار خوبی است و پس از دو ساعت شارژ شدن امکان 8 ساعت پخش موسیقی و 240 ساعت به صورت استندبای را برای کاربران فراهم می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها