با این هدفون بی سیم ارگونومیک به راحتی ورزش کنید

0
689
با این هدفون بی سیم ارگونومیک به راحتی ورزش کنید

این هدفون بی سیم بسیار سبک بوده و اندازه ای کوچک و جمع و جور و کیفیت بسیار مطلوبی دارد. طراحی این محصول به گونه ای است که به راحتی درون گوش قرار می گیرد و نگران سقوط آن نباید باشید. اما طراحی آنگونه که قرار بوده الهامبخش نیست. البته هواوی اهمیتی به این موضوع نمی دهد.

هدست Freebuds هواوی در مقایسه با هدست های یکپارچه دیگر، نوعی هدفون بلوتوثی محسوب می شود که تجربه کاربری بی نظیری را برای مشتریان به همراه خواهد آورد. هر دو هدفون چپ و راست جدا از یکدیگر هستند و همانطور که از نام آن یعنی Freebuds مشخص است، هیچ سیمی بین آنها برای اتصال وجود ندارد. برای آشنایی با معرفی بهترین هدفون های وایرلس این مطلب را از دست ندهید.

نگرانی سقوط از گوش را برطرف کنید

یکی از نگرانی هایی که برای کاربران هدفون های بی سیم وجود دارد، سقوط انها از گوش است. این مشکل به دلیل طراحی نامناسب هدفون های قبلی بوده، اما این هدفون به گونه ای ارگونومیک طراحی شده است که تا نیمه در گوش فرو می رود و انحنای موجود در آن به شما اجازه می دهد تا به راحتی با گوش شما جفت شده و درجه مناسبی با گوش های شما داشته باشد که به هیچ وجه سقوط نمی کند.این هدفون بی سیم بسیار سبک بوده و اندازه ای کوچک و جمع و جور و کیفیت بسیار مطلوبی دارد

 یکی از ویژگی های جذاب این محصول برخورداری از سیستم استفاده هوشمند و روشن خاموش شدن به هنگام قرار گیری بر روی گوش است. اولین باری که این هدفون را با گوشی خود ست می کنید، حالت ذخیره سازی آن در دفعات بعد می تواند به راحتی به منبع پخش متصل شده و تنها باید روی علامت اتصال ضربه بزنید.

عمر متوسط باتری از جمله نقاط ضعف

 گفته می شود که از نظر ظاهری این محصول تا حدودی شبیه به ایرپادهای اپل است و هواوی در تلاش است تا مشتریانی که در پی یک طراحی مدرن وایرلس هستند بتوانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. بدنه این محصول از مواد فلزی بوده و روکشی مات دارد. از نقاط ضعف این محصول می توان به طول عمر متوسط باتری اشاره کرد، این هدفون های بی سیم بیشتر از اینکه نوآورانه باشند کاربردی هستند و می توانند به عنوان جایگزینی برای ایرپادها با قیمت ارزان تر به حساب آیند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها