هر آنچه در رویداد EA Play Live 2021 گذشت

0
37

سرویش اشتراکی گیمینگ EA Play در رویداد EA Play Live 2021 به جزئیات جدید برخی از گیم های موجود در سرویس خود پرداخت که برخی از آن‌ها بسیار هیجان انگیز است.

سورپرایز بزرگ رویداد: بازسازی کامل بازی Dead Space Remake

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، بهترین خبر در رویداد EA Play Live 2021 بازسازی بازی Dead Space اورجینال سازگار با سخت افزارهای جدید است؛ البته هنوز جزئیات زیادی در دسترس نیست و تاریخ انتشار آن مشخص نشده است؛ اما نسخه جدید Dead Space از طریق رایانه‌های شخصی، PS5 و Xbox Series X راه اندازی می‌شود.

بخش جدید در بازی بتلفیلد 2042

یکی دیگر از شگفتی‌های رویداد، عرضه‌ی بخش Battlefield Portal برای بازی بتلفیلد 2042 بود که به کاربر این امکان را می‌دهد حالت بازی مورد نظر خود را بسازد. این حالت شامل هفت نقشه از بازی پایه 2042 به همراه شش نقشه از بازی کلاسیک Battlefield است که پس از آن می‌توان با شخصی سازی حالت‌ها، تنظیمات، همراه با سلاح‌ها و سربازان با سایرین بازی کرد.

بخش Portal بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد.

شخصیت جدید در ایپکس لجندز

در فصل جدید Apex Legends از یک شخصیت جدید رونمایی خواهد شد. در این بازی شخصیتی به نام سری قرار دارد که قدرت مخفی کاری دارد که از 3 آگوست در دسترس خواهد بود. فصل دوم Apex Legends Pro League با جایزه 5 میلیون دلاری در ماه سپتامبر آغاز شود.

فصل جدید KNOCKOUT CITY

بازی چند نفره Knockout City در حالی به روزرسانی می‌شود که فصل دوم آن از فیلم به نام “Fight at the Movies” الهام گرفته است. در این به روز رسانی نقشه جدیدی در هالیوود اضافه می‌شود.

بازی Grid Legends  با داستان‌های جدید

Codemasters اکنون در سرویس گیمینگ EA قرار دارد و به نظر می‌رسد در نسخه بعدی بازی Grid Legends  قرار است داستان‌های جدیدی با مسابقات واقع گرایانه ادغام شود. بازیکنان همچنین می‌توانند مسابقات سفارشی ایجاد کنند و انواع وسایل نقلیه را با هم به کار گیرند. قرار است این بازی در سال 2022 آغاز شود. صحنه‌های این بازی با استفاده از فناوری واقعیت گسترده ایجاد شده که پیش از این در سریال The Mandalorian مشاهده شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها