هر آنچه که لازم است در مورد گوشی جدید Galaxy سامسونگ بدانید

0
1085

کالاسودا_امروز می خواهیم به بررسی گوشی جدید شرکت سامسونگ به نام Galaxy Note 9 بپردازیم.

آیا احساس می کنید که گوشی های Galaxy S9 یا S9 Plus برای دستان شما کوچک هستند؟آیا به دنبال تلفن همراهی هستید که بزرگ باشد؟پس فکر کنیم گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 مناسب شما باشد.هنوز این تلفن به صورت رسمی منتشر نشده است اما صحبت های بسیاری راجع به شکل ظاهری ، طراحی و ویژگی های اون شده است.امروز می خواهیم هر چیزی که در مورد این گوشی معرفی شده است رو به شما عزیزان بگوییم.

طراحی

ما می دانیم که این گوشی بزرگ خواهد بود اما آیا فرقی با Note 8 خواهد داشت؟شایعات حاکی از این است که طراحی ظاهری اون همان حالت کربُن شکل Note ها رو خواهد داشت.در ماه جولای یکی از سایت های خبری از شکل ظاهری احتمالی این گوشی رو نمایی کرد.البته تا حدود زیادی این شکل ظاهری شبیه چیزی است که قرار است به زودی به بازار عرضه شود.

یک شایعه هم وجود داشت که قرار است یک دکمه اضافه به کنار تلفن همراه اضافه شود.از عکس های منتشر شده هم این موضوع نمایان می باشد که دکمه پنجمی برای این گوشی تعبیه شده است.هنوز خبری راجع به کاربرد این دکمه منتشر نشده است!

البته این موضوع هم وجود دارد که این دکمه مربوط به قابلیت دوربین باشد و بتواند کاری مانند گرفتن اسکرین شات رو انجام دهد.

این خبر همچنین منتشر شده است که در طراحی این گوشی تمام اشکالات طراحی موجود در Note 8 نیز برطرف شده است و قرار شده سنسور اثر انگشت در بخش پایین لنز دوربین قرار بگیرد و این تغییر می تواند از تغییرات مثبت این تلفن همراه باشد.

در خبرهای شنیده شده این موضوع مطرح بود که تفاوت اندازه Note 8 و Note 9 تنها ۲mm خواهد بود و این موضوع قطعا قابل تشخیص نخواهد بود.

نکته ای که مدیرعامل شرکت سامسونگ به اون اشاره کرد این بود که امکان دارد این تلفن همراه حالت و طراحی تاشو داشته باشد.

کاربردهای قلم این تلفن همراه

چه چیزی این تلفن همراه رو خاص می سازد؟شرکت سامسونگ اظهار داشت که می خواهد ظاهری خاص برای این قلم ها طراحی کند تا از هر نظر منحصر به فرد باشند.

این قلم ها امکان دارد قابلیت Bluetooth رو نیز دارا باشند و بتوانند در فواصل زیاد نیز کارکرد خود رو داشته باشند.

خبرهایی هم در این زمینه منتشر شده است که تصمیم شرکت سامسونگ به دنبال راهی برای شارژی نبودن این قلم ها است و تمام خواسته طرفداران این سری از تلفن همراه هم این است که این قلم ها رو شارژ نکنند.

باطری و شارژر

شرکت سامسونگ معروف است که باطری های مناسبی رو برای گوشی های خود در نظر می گیرد.

خبرها حاکی از آن است که باطری پیش بینی شده برای این تلفن همراه ۴۰۰۰mAh می باشد که می توان زمان زیادی رو از اون استفاده کرد.

البته خبرهایی در زمینه میزان آمپر دریافتی باطری های این گوشی هم وجود دارد و شرکت سامسونگ قرار است برای این باطری ۱۰W در نظر بگیرد.

گفته شده برای Galaxy Note 9 شارژر Wireless انتخاب شده است و مدت زمان شارژ هم خیلی کم خواهد بود.

زمان انتشار و نام

همانند Galaxy Note 8 و Galaxy Note 7 ، مدل جدید این تلفن همراه هم صفحه نمایش بزرگی دارد.
شرکت سامسونگ به تازگی دعوت نامه هایی برای زمان Unpacked به مخاطبان ارسال کرده است. این زمان ۹ آگوست در بروکلین نیویورک خواهد بود.

از موضوع دعوت نامه مشخص است که امکان دارد همراه با رونمایی از Galaxy Note 9 از Galaxy Tab S4 ، Gear S4 smartwatch و همچنین Gear Icon X earbuds رونمایی خواهد شد.

شایعاتی برای اسم جدید این گوشی هم منتشر شده و احتمال دارد اسم اون تاج (Crown ) باشد.

مشخصات فنی

در ماه مارچ توضیحاتی راجع به این گوشی منتشر شد و قرار است از پردازنده Qualcomm 845 و رَم ۶GB استفاده کند.

البته در مورد چیپ استفاده شده در این گوشی خبرهایی درز کرده و اسم اون Snapdragon 845 می باشد.

نرم افزار

قطعا این تلفن همراه از اندروید ۸.۱ Oreo استفاده خواهد کرد.این تلفن همراه احتمالا از Bixby 2.0 کمک می گیرد.

در خبرها همچنین ذکر شده که در زمینه UX این تلفن همراه هم تغییرات خوبی انجام شده است تا بتوانند کاربران خود رو راضی تر از قبل نگه دارند.

امنیت

در Galaxy Note 8 هم از اسکن اثر انگشت و هم از تشخیص شناسایی چهره استفاده شده است و حالا در Note 9 چه تغییراتی شاهد خواهیم بود؟ به نظر می رسد شرکت سامسونگ در نظر دارد تا هوش مصنوعی این اسکن ها رو ارتقا دهد.شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است که از تکنولوژی Fish-eye در گوشی Note 9  استفاده کند که می تواند از زوایای مختلف اسکن چهره رو انجام دهد.

شرکت سامسونگ می خواهد از یک حسگر اثر انگشت در داخل صفحه قرار دهد.

خبرها در این مورد ضد و نقیض می باشد ولی احتمالا از تکنولوژی های بهتر و جدیدتری در زمینه اسکنر اثر انگشت و چهره استفاده شود و قطعا کاربران خود سورپرایز خواهد کرد.

این تمام چیزهایی است که ما از گوشی جدید شرکت سامسونگ شنیده ایم و حتما در آینده اگر خبر جدیدی در این زمینه بشنویم با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و حتما نظرات خود رو با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها