هر هفته، یک روز کامل آنلاین هستید

0
299
هر هفته، یک روز کامل آنلاین هستید|کالاسودا

هر هفته، یک روز کامل آنلاین هستید|کالاسوداکالاسودا – هر فرد یک روز کامل خود را طی هر هفته در اینترنت میگذارد. تحقیقی به انجام رسیده که نشان از تغییرات چشمگیر در رفتارهای آنلاین از زمان ایجاد جریان اینترنت در سال 2000 دارد.

شکی وجود ندارد که در دنیای امروزی اینترنت نقش مهمی در زندگی ما بازی میکند و آنلاین شدن و تبادل اطلاعات وقت زیادی از ما را در طول روز میگیرد.

بر طبق گزارش مرکز تحقیقاتی آننبرگ با جامعه هدف 2 هزار نفری در آمریکا، از سال 2000 به بعد هر روزه زمان آنلاین شدن ما در طول هفته افزایش می یابد، و از 9.4 ساعت به 23.6 ساعت یعنی تقریبا یک روز کامل رسیده است. اینترنت تبدیل به جز جدایی ناپذیر زندگی ما شده و زمانی که صرف ان میکنیم 400 برابر نسبت به قبل شده است و از مصرف هفتگی 3.3 ساعت تا 17.6 ساعت را به طور میانگین در بر میگیرد.

با گذشت زمان این امر تبدیل به یکی از نگرانی های مجازی و صرف زمان زیاد در اینترنت تبدیل خواهد شد. کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا  همین ماه بیانیه نهایی در جهت اصل بی طرفی شبکه را منتشر کرده بود، اصلی که طبق آن ترافیک اینترنت برای هر فرد مساوی شده و تامین کنندگان اینترنت که ازین اصل تخطی کنند مورد بازخواست قرار میگیرند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها