هشدار نوتیفیکیشنی اینستاگرام به کاربرانی که کپی رایت را نقض می‌کنند

0
378

هنگام اجرای لایو پیامی از اینستاگرام روی گوشی‌تان ظاهر شده و هشدار می‌دهد که اگر کپی رایت را رعایت نکنید، محتوای مورد نظر حذف خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، شبکه اجتماعی اینستاگرام دستورالعمل‌های خود را در راستای استفاده از موسیقی دارای حق کپی رایت در  لایو، استوری و سایر پست‌ها روی سیستم عامل‌اش به روز رسانی کرده و بخشی از این اطلاعیه شامل یک به روزرسانی جدید به صورت اعلان است.

این اعلان که بر روی گوشی ظاهر می‌شود به کاربران می‌گوید  در صورتی که بدون اجازه از یک موسیقی استفاده کرده‌اند؛ پست آن‌ها به زودی خذف خواهد شد.

این اعلان پاپ آپ به این منظور طراحی شده تا به کاربران کمک کند از قطع شدن خودکار توسط اینستاگرام جلوگیری شود. اکنون، اخطار به صورت اعلان در لایو ظاهر می‌شود تا به کاربران زمان بیشتری برای حذف موسیقی را بدهد.

در این به روزرسانی، نوتیفیکیشن ها واضح‌تر بوده و به صورت صریح برای پخش کنندگان لایو ظاهر می‌شود و به افراد فرصت می‌دهند لایو خود را تنظیم کنند.

اینستاگرام همچنین تأکید می‌کند که خط مشی آن در مورد استفاده از موسیقی شامل محدودیت در استوری و هنگام فیلمبرداری از اجرای موسیقی زنده و ارسال آن به فید اصلی است. اما استفاده از موسیقی در یک لایو یا یک فیلم از پیش ضبط شده در فید محدودیت‌هایی دارد و اینستاگرام می‌گوید که قاعده کلی استفاده از کلیپ‌های کوتاه‌تر، پرهیز از استفاده از موسیقی مختلف در طول یک ویدئو است.

این دستورالعمل‌ها در هر دو حالت لایو و ضبط شده در فیس بوک و اینستاگرام و انواع حساب‌ها – یعنی صفحات، پروفایل‌ها، حساب‌های تأیید شده و تأیید نشده قرار گرفته است. اگرچه موسیقی بیش از 90 کشور جهان روی سیستم عامل‌های راه اندازی شده، اما بخش‌های دیگری نیز وجود دارد که هنوز در دسترس نیست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها