هشدار پلیس به شهروند خبرنگاران من و تو

0
167

عده ای در ایران به صورت شبانه روزی در حال ضبط ویدئو برای شبکه های ماهواره ای هستند که حالا پلیس به آن ها هشدار داده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، شبکه های ماهواره ای به ویژه من و تو در بخش های مختلف برنامه های خود از گزارش های ویدئویی عده ای در ایران استفاده می کنند تا نشان دهند در کشور مشکلات فراوانی وجود دارد.

ویدئو های ارسالی به من و تو در قالب شهروند خبرنگار به نمایش در می آید. علاوه بر این شبکه ماهواره ای صدای آمریکا نیز در برنامه ای که از سوی مسیح علی نژاد اجرا می شود به انتشار ویدیوهایی می پردازد که مربوط به کشف حجاب از سوی تعدادی از بانوان است. علی نژاد از این ویدئو ها به منظور راه اندازی کمپین چهارشنبه های سفید در ایران بهره گیری می کند.

حالا پلیس به ارسال کنندگان این ویدیو ها هشدار داده است. طبق قانون ارسال فیلم و عکس برای رسانه‌های معاند جرم است و پلیس در صورت شناسایی مجرمان، طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

پیش از این نیز پلیس به سلبریتی ها در مورد رعایت حجاب هشدار داده بود. این هشدار پلیس پس از آن صورت گرفت که تعدادی از سلبریتی ها عکس هایی بدون حجاب در شبکه های مجازی منتشر کردند. برخی از آن ها که بیشتر بازیگر بودند در سفرهای خارجی عکس ها و فیلم هایی از خودشان منتشر کردند که در آن بدون حجاب بوده اند. همچنین انتشار فیلمی از بی حجابی ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در ترکیه و درگیری یک ایرانی در یک فروشگاه در استانبول با او موجب شد تا پایس در این باره به سلبریتی ها هشدار دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها