همکاری فتا با یک شتابدهنده آموزشی

0
238
همکاری فتا با یک شتابدهنده آموزشی

پلیس فتا هشدارهای خود را از طریق یک شتابدهنده آموزشی به گوش مردم می رساند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، پلیس فتا مدت هاست که با گسترش جرائم در فضای مجازی روزهای پر دردسری را پشت سر می گذارد که علت اصلی این مساله نداشتن آگاهی مردم نسبت به این جرائم است.

حالا پلیس فتا برای آگاهی بیشتر شهروندان در کنار هشدارهایی که در رسانه ها منتشر می کند به صورت حضوری نیز در خصوص ابعاد مختلف این جرائم به مردم آگاهی داده تا تعداد گرفتاران در دام سودجویان مجازی کاهش یابد.

برگزاری کلاس های آموزشی پلیس فتا 

در این زمینه پلیس فتا کارگاه های آموزشی را برگزار کرده و در همین راستا با یک شتابدهنده آموزشی در کشور به همکاری پرداخته است. فینووا که یک شتابدهنده در حوزه آموزش در کشور است  با همکاری پلیس فتا این پروژه را اجرایی کرده است.

در این رابطه اعلام شده که فینووا با همکاری پلیس فتا دوره‌ی آموزشی در زمینه آشنایی با قوانین، الزامات، جرائم و تهدیدات در کسب و کارها را برگزار می‌کند. نخستین جلسه این دوره‌ آموزشی با حضور علاقمندان و صاحبان کسب و کار نوپا و با موضوع آشنایی با قوانین فعالیت های تجاری در ایران، در روزهای گذشته در برج فناوری امیرکبیر برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی فتا تا مرداد ماه

این همکاری پلیس فتا و فینووا ادامه دارد و آشنایی با بخش‌های مرتبط قانون مجازات اسلامی با حوزه کسب و کار، قانون جرایم رایانه‌ای، الزامات حقوقی کسب و کارها در قانون جرایم رایانه‌ای، قانون تجارت، مالکیت معنوی و سایر قوانین مرتبط با حوزه فعالیت‌های استارتاپی و بررسی مهمترین مخاطرات و چالش‌های حقوقی کسب و کارها با پلیس و قوه قضاییه سرفصلهای این دوره‌ی آموزشی‌ است که تا اواسط مردادماه برگزار خواهد شد.

مراجعه به سایت فینووا برای شرکت در کارگاه 

جلسه‌ بعدی این دوره سه شنبه یکم مردادماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند به صفحه‌ی رویدادها در وبسایت فینووا مراجعه کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها