همکاری مشترک شرکت های اپل و فیسبوک ، آیا خبری جذاب در راه است؟

0
353
همکاری مشترک شرکت های اپل و فیسبوک ، آیا خبری جذاب در راه است؟

همکاری مشترک شرکت های اپل و فیسبوک ، آیا خبری جذاب در راه است؟کالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد همکاری مشترک بین شرکت های اپل و فیسبوک منتشر شده است که نشان می دهد برنامه Shazam که وابسته به اپل است قرار است با برنامه اینستاگرام در زمینه اضافه شدن بخشی جدید در استوری ها با یکدیگر همکاری داشته باشند.

همکاری مشترک شرکت های اپل و فیسبوک

برنامه Shazam و اینستاگرام همکاری جدیدی را با یکدیگر آغاز کرده اند که طی آن کاربران می توانند یافته های خود را در برنامه Shazam با دوستان خود در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارند. قطعا برای استفاده از این قابلیت شما باید هر دو برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. البته این موضوع رو هم باید اشاره کنیم که هم اکنون تمام کاربران نمی توانند  از این افزونه استفاده کنند.

زمان رونمایی از این افزونه توسط شرکت های اپل و فیسبوک

شرکت های اپل و فیسبوک اعلام کرده اند که این قابلیت برای کاربران اپل از یکم نوامبر فعال خواهد شد و کاربران اندروید فعلا باید صبر کنند. در همین زمینه هنوز از زمان رونمایی از این قابلیت در سیستم عامل اندروید رونمایی نشده است و صرفا از کلمه به زودی برای آن استفاده می شود.

شیوه کار این افزونه

همکاری مشترک شرکت های اپل و فیسبوک ، آیا خبری جذاب در راه است؟

این افزونه به این شکل برای کاربران سیستم عامل iOS کار می کند:

کاربران اول برنامه Shazam را باز می کنند تا آهنگ مورد نظر خود را از طریق این برنامه پیدا کنند. پس از پیدا کردن آهنگ مورد نظر آنها می توانند آهنگ موردنظر را در استوری خود با دوستان به اشتراک بگذارند.

تمام کاربرانی که برنامه Shazam را در گوشی های خود دارند می توانند این برنامه را در گوشی خود باز کنند و به صفحه موردنظر هدایت شوند. این قابلیت روی گوشی های اندرویدی هم زمانی که عرضه شود به همین شکل خواهد بود.

توضیحاتی در مورد برنامه Shazam

Shazam یکی از نرم افزارهای پرطرفدار تلفن های هوشمند است.اگر تمایل دارید نام خواننده و یا آهنگ در حال پخش را بدانید تنها کافی است برنامه Shazam را باز کنید و اجازه دهید گوشی آیفون یا اندرویدی شما هم کمی آهنگ را گوش کند! پس از چند ثانیه می توانید اطلاعات مربوط به آهنگ شامل نام آهنگ، نام خواننده و حتی متن آهنگ را داشته باشید. این نرم افزار هم به صورت رایگان و هم به صورت غیررایگان برای دستگاه های Apple و اندروید موجود است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها