همکاری هلال احمر با پیام رسان داخلی

0
157
همکاری هلال احمر با پیام رسان داخلی

سازمان هلال احمر به منظور ارایه خدمات خود از یک پیام رسان داخلی بهره می برد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، سامانه امداد و نجات کشور از سوی سازمان هلال احمر از این پس به کاربران پیام رسان گپ خدمات ارایه می دهد.

این خدمات در قالب یک بات در گپ ارایه خواهد شد که سامانه امداد و نجات مکان محور (LBRS) نام دارد. اگر کاربر گپ هستید و علاقه مند به دریافت این خدمات، می توانید به آدرس Gap.im/112 مراجعه کنید و به امدادگران هلال احمر متصل شوید.

پس از جوین شدن در این بات، می توانید در شرایط خطر درخواست کمک و اعلام شرایط اضطراری را داشته باشید. در این صورت همچنین مکان دقیق خودتان را اطلاع رسانی کنید. این سریعترین راه برای آگاه کردن امدادرسانان هلال احمر از شرایط بحرانی شماست.

البته یک قابلیت دیگر هم در این بات نهفته شده و آن جمع آوری کمک های نقدی برای بحران زدگان است که از طریق کیف پول الکترونیکی پیام رسان گپ امکان پذیر می شود. این کیف پول با بیش از 100 درگاه پرذاخت معتبر داخلی و خارجی در ارتباط است و کمک های نقدی را از کارت های اعتباری و بانکی ایرانی و خارجی همچون ویزاکارت و مسترکارت دریافت می کند.

این در حالی است که پیام رسان های دیگر داخلی از جمله بله نیز با نهادهای مختلف مانند بانک ها در حال همکاری هستند و این همکاری ها موجب می شود تا تعداد کاربران این پیام رسان ها افزایش یابد.

جذب کاربر نقطه ای است که پیام رسان های داخلی برای آن تلاش می کنند تا بتوانند از حجم کاربران ایرانی در شبکه های پیام رسان خارجی بکاهند و بر حجم کاربران پیام رسان های ایرانی بیافزایند. در این صورت این اپلیکیشن ها قطعا همراهی و حمایت دولتی را بیش از پیش با خود خواهند داشت.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها