همکاری گوگل و uBreakiFix در تعمیر رایگان گوشی های پیکسل

0
404

کالاسودا – گوگل با کمک شرکت uBreakiFix گوشی های پیکسل آسیب دیدگان توفان اخیر آمریکا را که در جریان این واقعه آسیب دیده اند، به صورت رایگان تعمیر می کند.

توفان شدید فلورانس که اخیرا در آمریکا به وقوع پیوست، شرکت‌ های مختلف را به فکر امدادرسانی و انجام برنامه های مسئولیت اجتماعی انداخت. در این مسیر گوگل و شرکت تعمیرات موبایل uBreakiFix نیز طی همکاری مجدد به صاحبان گوشی های آسیب دیده پیکسل وعده داده اند که گوشی آنها را به صورت رایگان تعمیر خواهند کرد.

اگرچه مردم، پس از طوفان باید خسارت ‌های بیشتری را جبران کنند، اما در این بین شرکت گوگل سهم خود را در جبران خسارت برای مردم به خوبی ایفا کرده است. همانطور که می‌ دانید گوشی ‌های پرچمدار گوگل نیز مثل دیگر گوشی‌ های موجود در بازار 100 درصد ضد آب نیستند. با توجه به اینکه امروزه گوشی ‌ها به یکی از ابزارهای مهم زندگی هر فرد تبدیل شده ‌اند، این اقدام گوگل و uBreakiFix می ‌تواند حرکت خوبی برای ابراز همدری و کمک به آسیب دیدگان باشد.

دریافت سرویس رایگان تعمیرات

بنابراین اگر فردی دارای یکی از گوشی های پیکسل گوگل بوده و قربانی توفان فلورانس شده باشد، می تواند از این سرویس رایگان استفاده کند. افرادی که در یکی از مناطق کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی و یا ویرجینیا درگیر این حادثه شده اند، می توانند برای تعویض اسکرین خراب شده گوشی یا آسیب های ناشی از خیس شدن گوشی پیکسل خود به یکی از شعب uBreakiFix  مراجعه کنند. برای استفاده از این سرویس آنها نیاز به وقت گرفتن و تنظیم وقت ملاقات ندارند و به صورت آنی کار تعمیر گوشی پیکسل آنها انجام خواهد شد.

مسئولیت اجتماعی این کمپین تا تاریخ 19 اکتبر ادامه خواهد داشت و برای افرادی که این توفان در حال حاضر برای آنها بار مالی ایجاد کرده و منجر به خراب شدن گوشی شان شده است، این امر می تواند ارزشمند باشد.

جالب است بدانید که این دو شرکت سال گذشته نیز همین برنامه را برای آسیب دیدگان توفان هاروی که در همین مقطع زمانی به وقوع پیوسته بود اجرا کردند و تمام گوشی ‌های پیکسل را در هفت منطقه‌  هیوستون که درگیر این طوفان بودند، به‌ صورت رایگان تعمیر کردند. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرده بود که افراد خسارت دیده می ‌توانند با مراجعه به مراکز تعمیراتی uBreakiFix در منطقه هیوستون، اقدام به تعمیر گوشی ‌های پیکسل خود کنند. گوگل این خدمات رایگان را تا آخر سپتامبر ادامه داده بود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید