هوآوی از هارد اکسترنال جدید خود رونمایی کرد

0
839
هوآوی از هارد اکسترنال جدید خود رونمایی کرد

هوآوی از هارد اکسترنال جدید خود رونمایی کردکالاسودا_ خبرهای جذابی از سوی شرکت هوآوی به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت از هارد اکسترنال جدید خود پرده برداری کرده است.

رونمایی از محصولات جدید شرکت هوآوی

چند روز پیش هوآوی از محصولات جدید یعنی Mate 20 و Mate 20 Pro رونمایی کرد. علاوه بر این محصولات ، شرکت هوآوی از گوشی های Mate 20X و  Mate 20.Porsche Design نیز پرده برداری کرد. هوآوی در کنار این محصولات، ساعت هوشمند GT و Band Pro 3 نیز به کاربران خود معرفی کرد. یکی از جالب توجه ترین محصولات شرکت هوآوی ، حافظه جانبی NM خود بود که نگاه خیلی از افراد را به خود جلب کرد.

هارد اکسترنال جدید شرکت هوآوی

جدا از تمام این حرف ها، به نظر می رسد هنوز از تمام محصولات جدید هوآوی رونمایی نشده است و این شرکت محصول تازه ای را قرار است به کاربران خود معرفی کند. نام محصول جدید هوآوی  ST310-S1 نام دارد و این دستگاه یک هارد اکسترنال برای بک آپ گیری است و مخصوص محصولات جدید هوآوی یعنی سری Mate است.

مشخصات کلی این هارد اکسترنال

این دستگاه ظاهری شیک و جالب توجه دارد که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. این دستگاه از. نزدیک خیلی شبیه به شارژرهای بی سیم است که ظرفیتی یک ترابایتی دارد. این هارد به صورت اتوماتیک می تواند تمام اطلاعات گوشی شما را بک آپ بگیرد. شما به راحتی می توانید این دستگاه را با شارژر سریع به خوبی شارژ کنید. البته باید این موضوع را اشاره کنیم که این دستگاه با شارژر فوق سریع جدید هوآوی شارژ نمی شود و این موضوع کمی ناامید کننده است.

هوآوی از هارد اکسترنال جدید خود رونمایی کرد
 

نقص های موجود در این هارد

البته شاید شرکت هوآوی دلایل دیگری برای این کار داشته باشد زیرا بعضی اوقات کاربران تمایل اطلاعات خود را به صورت دستی بک آپ بگیرند و شاید این سیستم شارژ باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها می شد. اگرچه شاید نکته مهم این دستگاه در جزئیات آن پنهان باشد. این دستگاه می تواند برای شما یک لیست از وضعیت کلی این دستگاه برای شما تهیه کند که در نوع خود جالب توجه به نظر. اگرچه گفته شده شرکت هوآوی تصمیم دارد این دستگاه را انحصاری برای سری Mate به بازار عرضه نکند و این دستگاه بتواند از گوشی های دیگر نیز پشتیبانی کند.

قیمت این دستگاه هنوز مشخص نشده است ولی به نظر می رسد که قیمت مناسبی برای کاربران داشته باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها