هوآوی میت 20 ایکس 5G همراه از راه رسید؛ پرچمداری با اینترنت نسل جدید

0
246
هوآوی میت 20 ایکس 5G همراه از راه رسید؛ پرچمداری با اینترنت نسل جدید

حدود یک ماه پیش اخباری منتشر شده که خبر از عرضه هوآوی میت 20 ایکس 5G می داد، عرضه این محصول کمی دیرتر از انتظار های کاربران رخ داد و کمپانی مشهور هواوی به صورت رسمی این گوشی هوشمند را رونمایی کرد.

همانطور که از نام این گوشی هوشمند مشخص است، این محصول از خانواده گوشی موبایل میت 20 ایکس است که در ماه نوامبر رونمایی شد، تفاوت اصلی این دو محصول را می توان عرضه نسخه جدید با اینترنت نسل 5 ام و همچنین کاهش ظرفیت باتری این محصول شگفت انگیز دانست.

گوشی هوشمند میت 20 ایکس را می توان اولین گوشی هوشمند پرچمدار هواوی دانست که با قلم روانه بازار فروش شده است، این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی برای طرفداران گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ دارد، باتری میت 20 ایکس ظرفیت 5000 میلی آمپری دارد و توانسته خود را به عنوان یکی از برترین انتخاب ها برای کاربرانی که علاقه مند با صفحه نمایش بزرگ و همچنین باتری مناسب هستند معرفی کند.

باتری ناامید کننده؟

در حالی که گوشی هوشمند میت 20 ایکس از باتری 5000 میلی آمپری بهره می برد، انتظار داشتیم که این محصول نیز با همین باتری در اختیار کاربران قرار گیرد، با این وجود این کمپانی چینی باتری 4200 میلی آمپری را در نظر گرفته که نگران کننده است، البته برای تصمیم گیری در این مورد کمی زود است، در کنار کاهش ظرفیت باتری شاهد استفاده از فناوری شارژ سریع 40 واتی هستیم که هواوی برای این محصول در نظر گرفته است، این موضوع را در نظر داشته باشید که نسخه پایه میت 20 ایکس از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی بهره می برد.قیمت هوآوی میت 20 ایکس 5G

گوشی هوشمند جذاب هواوی مانند تمام پرچمداران این برند از چیپست پردازنده کایرین 980 پشتیبانی می کند و این کمپانی قدرتمند از مودم Balong 5000 برای ساخت این گوشی هوشمند استفاده کرده است. همانطور که بیان شد میت 20 ایکس از قلم M-Pen پشتیبانی کرده و به نوعی اولین محصول هواوی با قلم به شمار می رود.

سایر ویژگی های این گوشی هوشمند مانند نسخه پایه است و صفحه نمایش 7.2 اینچی در کنار سه لنز دوربین اصلی 40، 20و 8 شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می کند.

قیمت هوآوی میت 20 ایکس 5G

قیمت گوشی هوشمند هوآوی میت 20 ایکس 5G در بریتانیا 999 دلار اعلام شده و پیش فروش این محصول نیز حدود دو هفته دیگر آغاز می شود. فروش این محصول نیز حدود یک ماه دیگر آغاز می شود.نسخه پایه ی این محصول نیز 750 یورو قیمت دارد که برای یک گوشی هوشمند با ویژگی های این گوشی پرچمدار بسیار جالب توجه است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها