هوآوی MATE 40 دوربین پنهان داخل صفحه نمایش ندارد

0
425

غول فناوری چینی، هوآوی، اواخر امسال از سری Huawei Mate 40 با نوآوری‌های جدید رونمایی خواهد کرد. در این راستا گمانه زنی‌هایی وجود دارد که مبنی بر وجود سری Mate 40 با دوربین پنهان داخل صفحه نمایش است. با این حال، این فناوری هنوز در حال تکامل است و هیچ قطعیتی در مورد آن وجود ندارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، اگرچه دوربین روی صفحه نمایش باعث می‌شود از حداکثر صفحه نمایش بهره‌مند شوید؛ اما این فناوری تنها در ابتدای راه است. اما طبق گفته ChanganDigital، مدل مهندسی هواوی میت 40 از دوربین پنهان داخل صفحه نمایش استفاده نمی‌کند.

طبق گمانه زنی‌های اخیر، سری Huawei Mate 40 با نمایشگر 90 هرتز عرضه می‌شود. اگرچه دو مدل با نرخ 90 هرتز و 120 هرتز وجود دارد، اما هواوی به باتری نیز اهمیت می‌دهد؛ بنابراین مدل 90 هرتز بهتر است.

علاوه بر این، سری Mate 40 طبق برنامه عرضه خواهد شد؛ طبق گفته MobileWaferDarren، هواوی پیش از پایان سال به تراشه‌های زیادی احتیاج دارد. این شرکت به تراشه‌های 5 نانومتری، 7 نانومتری، 16 نانومتری و 28 نانومتری و همچنین یک تراشه بلوتوث هدست TWS که توسط HiSilicon ساخته شده نیاز دارد. تمام این تراشه‌ها قبل از نیمه سپتامبر در دسترس خواهد بود.

طبق گزارش‌های قبلی، سری Mate 40 از پردازنده‌ی 5 نانومتری Kirin استفاده می‌کند. این تراشه باید از معماری پردازنده Cortex A77 یا A78 CPU + Mali G77 / G78 GPU استفاده کند.

در مورد نام تراشه بعدی Kirin 5nm، ابهاماتی وجود دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که نام آن Kirin 1000 و یا Kirin 1020 خواهد بود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها