آیا هواوی از سامسونگ جلو می زند؟

0
752
آیا هواوی از سامسونگ جلو می زند؟

هواوی قصد دارد تا سال 2020 به سامسونگ برسد و در این راه برنامه های منظم و فشرده ای را به مورد اجرا گذاشته است.

همه شرکت ها تمایل دارند در هر زمینه ای که هستند در رتبه اول جهان قرار بگیرند. این عنوان در حال حاضر در زمینه گوشی های هوشمند متعلق به شرکت سامسونگ است. اما ظاهرا این عنوان قرار است که تا سال 2020 توسط هواوی تسخیر شود و امیدوار است با برنامه هایی که در سال 2019 دارد، بتواند تا 2020 از سامسونگ پیشی بگیرد.

ویژگی های نوآورانه هواوی برای سری p و میت

هواوی در حال حاضر موفق به جلو زدن از اپل و رسیدن به مکان دوم بهترین تولیدکننده های گوشی های هوشمند رسیده است، شرکت برای این کار تلاش زیادی کرده است، مخصوصا برای سری P و میت خود که گوشی های پرچمدار خود هستند، به شدت ویژگی های نوآورانه ای را رو می کند. برای مثال توانایی این گوشی ها برای گرفتن عکس ها می تواند هر فردی را راضی نگهدارد. این روند نوآورانه تا آنجا ادامه دارد که هواوی بتواند مکان اول را از آن خود کند.

هواوی از سامسونگ جلو می زند؟

ریچارد یو، مدیر عامل بخش مشتریان هواوی در این خصوص می گوید: «در سال آینده، ما به شماره یک شدن در بازار موبایل به شدت نزدیک خواهیم شد و حداقل تا سال 2020 شانس این را داریم که در این بازار شماره یک شویم». هواوی، شرکت تولید کننده گوشی است که تمام تلاش و توان خود را به کار بسته است تا در رقابت با دو شرکت مذکور، پیشروی میدان باشد و بازار گوشی هوشمند را در دنیا در دست بگیرد.

هواوی از سامسونگ جلو می زند؟

این شرکت پس از تلاش‌ های سامسونگ و اپل به خاطر کاهش سرعت محصولات قبلی، توانست در بازار به برتری دست یابد و در عین حال با آپدیت های زیاد سعی در ارائه ویژگی های منحصر به فرد برای کاربران دارد.

گفته می شود که هواوی برای رسیدن به این مسیر با چالش هایی مواجه است. این شرکت در ابتدای سال جاری با همکاری حامل های محلی وارد بازار بزرگ آمریکا شد. اما زمانی که قانونگذاران ایالت متحده به این نتیجه رسیدند که شرکت های چینی مانند هواوی می توانند برای امنیت ملی تهدید ایجاد کنند، در نهایت منجر به خروج این حامل ها از بازار آمریکا شد. خرده فروشانی مانند بست بای نیز فروش گوشی های هوشمند هواوی را متوقف کردند و آخرین سری از گوشی میت 20 نیز در آمریکا به صورت رسمی در دسترس قرار نخواهد گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها