هواوی با ساعت جدیدش  به رقبا  پز می دهد

0
368

هواوی با ساعت جدیدش  به رقبا  پز می دهد

کالاسودا-ساعت هوشمند هواوی که با نام Huawei Watch 2 شناخته می شود . به بازار آمد. ساعتی که به اعتقاد برخی چندان برتری نسبت به رقبا ندارد و به اعتقاد برخی دیگر بسیار جذاب است.

شاید اولین نکته ای که در مورد ساعت جدید برند هواوی به ذهن خریدار می رسد طراحی زیبا و دوس داشتنی این محصول هوشمند است. نوعی طراحی که از دید اغلب کاربران با هر سن و سال، کاربردی آسان و مفید دارد. اما فارغ از این طراحی، سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر می کند، وجه تمایز دو محصول آخر هواوی در طول ماه های گذشته است.

به عبارت دیگر،اگرچه  ساعت هواوی ورژن 2 بسیار جذاب است اما نقاط مشترک پرشماری با نسخه پیشین دارد؛اشتراکاتی مثل بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ، بند هیربدی و منعطف با کیفیت قابل قبول و امکانات جانبی مناسب.

درواقع به اعتقاد بسیاری از کابران و برخی منتقدان این ساعت نسبت به نسخه پیشین برتری های چشمگیری ندارد. اما نمی توان دیدی سراسر انتقادی داشت و امکانات متعددی مثل سنسورهای هوشمند متعدد، قابلیت اتصال و انفصال ماژولار و نمایشگر هوشمند کاملا گرد به سادگی گذشت . نمایشگری که به اعتقاد بسیاری از کاربران خوانا بودن کلمات و وضوح و شفافیت صفحه را با قدرت هر چه تمام تر به کاربران هدیه داده است

به عبارت دیگر اگر منصف باشیم ساعت جدید هواوی حتی اگر نمونه ای کمتر تکامل یافته از نسخه پیشین باشد، باز هم در دنیای فناوری محصول ضعیفی نیست. افزون بر این ها قابلیت تنظیم نور نمایشگر به سهولت انجام می شود که برای کاربران ساده و کاربردی است.

اکنون باید دید فرزند دوم خانواده ساعت های هوشمند هواوی تا چه حد نظر مثبت خریداران را جلب می کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها