هواوی برترین برند و آنر چهارمین برند پرفروش موبایل؛ هواوی شگفتی ساز می شود

0
403

کمپانی هواوی قصد دارد بازار موبایل خود را شگفت زده کند. کمپانی هواوی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد دو برند هواوی و آنر را به برترین جایگاه ممکن برساند. مدتی پیش مسئولان این دو برند محبوب در مصاحبه ای شرکت کردند و اخبار جالب توجهی را در اختیار علاقه مندان این برند قرار دادند.
در حال حاضر کمپانی هواوی به عنوان دومین برند پرفروش گوشی های هوشمند به شمار می رود. این شرکت امیدوار است تا بتواند در ابتدای سال 2020 خود را به برترین تولید کننده گوشی های هوشمند تبدیل کند. این موضوعی است که چند ماهی به صورت رسمی و غیر رسمی اعلام شده است اما این موضوع در مصاحبه شگفتی ساز نشد.
در حال حاضر گوشی های کمپانی هواوی به دو دسته برند هواوی و آنر تقسیم می شود. حال هواوی قصد دارد برند آنر را به زودی به عنوان یک شرکت مستقل تولید کننده گوشی های هوشمند تبدیل کند و بر اساس اخبار منتشر شده به نظر می رسد این شرکت قصد دارد آنر را به چهارمین تولید کننده گوشی های هوشمند تبدیل کند. این موضوع پرفروش ترین برندهای گوشی های موبایل را به این ترتیب خواهد کرد که هواوی برترین برند موبایل شناخته می شود و پس از آن سامسونگ و اپل در رتبه های دوم و سوم قرار می گیرند و برند آنر به عنوان چهارمین برند جای شیائومی را پر می کند.
حال باید دید این کمپانی چینی می تواند اهدف خود یعنی به هواوی برترین برند و آنر چهارمین برند پرفروش گوشی های هوشمند تبدیل کند؟ نظر شما در مورد این دو برند چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها