آیا گوشی هوشمند هواوی میت 20 ایکس برتر از گلکسی نوت 9 است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن برخی از کاربران خطور کند این است که آیا گوشی هوشمند هواوی میت 20 ایکس توان رقابت با گلکسی نوت 9 را دارد؟ کمپانی هواوی در سال جاری در کنار پرچمداران خود از گوشی هوشمند میت 20 ایکس نیز رونمایی کرد. این گوشی هوشمند قدرتمند از قلم استایلوس بهره می برد و جدی ترین رقیب برای گوشی های سری نوت سامسونگ محسوب می شود. حال این سوال مطرح می شود که آیا هواوی میت 20 ایکس قدرتمندتر از گلکسی نوت 9 است یا خیر. امروز قصد داریم به بررسی مختصری در مورد این سوال بپردازیم.

گوشی هوشمند هواوی میت 20 ایکس با قلمی ساده تر از پرچمدار سامسونگ

این گوشی هوشمند هواوی از یک قلم استایلوس ساده پشتیبانی می کند و شباهت بسیاری به نسخه های قدیمی تر کمپانی سامسونگ دارد اما رقابت با گلکسی نوت 9 در بخش قلم به نظر غیرممکن می رسد. سامسونگ در سال جاری از پرچمدار خود با قلمی منحصر به فرد رونمایی کرد که قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد و می توان از آن به عنوان کنترلر موسیقی یا دکمه شاتر استفاده کرد. به طور کلی این قلم امکان مدیریت بسیاری از امور را فراهم می سازد.

مقایسه دو پرچمدار از لحاظ صفحه نمایش

هواوی میت 20 ایکس صفحه نمایش بسیار بزرگ تری در مقایسه با گلکسی نوت 9 دارد. این گوشی هوشمند 7.2 اینچی با ابعاد مناسب هیچ گاه حس یک دستگاهی با صفحه نمایش بالای هفت اینچ را به کاربر القا نمی کند. در مقابل گلکسی نوت 9 با صفحه نمایش 6.4 اینچی و رزولوشن 1440 در 2960 روانه بازار شده و فروش خوبی را به دست آورده است. تراکم پیکسلی گلکسی نوت 9 نیز بسیار بالاتر از میت 20 ایکس است.

دوربین؛ کفه ترازو به سمت هواوی است

هواوی میت 20 ایکس با یک دوربین هوشمند با سه لنز روانه بازار فروش می شود. حضور لنزهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد؛ به همین دلیل بعید به نظر می رسد گلکسی نوت 9 توان رقابت با این گوشی هوشمند را داشته باشد. میت 20 ایکس در بخش دوربین سلفی نیز قدرت بسیار خوبی دارد و حضور یک لنز 24 مگاپیکسلی خبری بسیار خوب برای کاربران هواوی محسوب می شود. هر دو گوشی هوشمند از قابلیت فیلمبرداری 4K پشتیبانی می کنند.

برتری هواوی در بخش باتری

از نظر باتری نیز هواوی شرایط بسیار بهتری دارد. این گوشی موبایل از یک باتری 5000 میلی آمپری بهره می برد، درصورتی که  پرچمدار سامسونگ باتری 4000 میلی آمپری دارد. البته در بخش باتری باید شرایط دیگری مانند نوع پردازنده و اندازه صفحه نمایش را نیز در نظر گرفت.

پس از بررسی موارد فوق به این نتیجه می رسیم که گوشی هوشمند هواوی میت 20 ایکس توان رقابت با گلکسی نوت 9 را دارد و حتی در بسیاری از موارد قدرتمندتر از پرچمدار برند سامسونگ به شمار می رود اما این موضوع را باید در نظر گرفت که قلم گلکسی نوت 9 کاربردهای بسیار بالاتری در مقایسه با پرچمدار هواوی دارد. در خصوص قیمت نیز هر دو گوشی هوشمند یاد شده قیمتی نزدیک به هم دارند. میت 20 ایکس با قیمتی نزدیک به 800 دلار به فروش خواهد رسید که کمی گران تر از گلکسی نوت 9 است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

18 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش