خانواده گوشی های هواوی پی 30 با اسم رمز های جالبی معرفی شدند

0
1155
خانواده گوشی های هواوی پی 30 با اسم رمز های جالبی معرفی شدند

خانواده گوشی های هواوی پی 30 با کد نام های بسیار جالبی روانه بازار فروش می شوند. بر اساس اخبار منتشر شده، این کمپانی چینی برای این سری از گوشی های خود، کد نام هایش را از میان مجله های مد و زیبایی انتخاب کرده است. هواوی استدلالی برای انتخاب کد نام های خود عنوان نکرده است.

طبق کد نام های منتشر شده، سری گوشی های هواوی پی 30 سه عضو خواهد داشت؛ البته باید این موضوع را نیز یادآور شویم که هواوی در کنار این سه عضو، یک مدل پورش دیزاین نیز روانه بازار فروش خواهد کرد. بر اساس اخبار منتشر شده، خانواده گوشی های هواوی پی 30 یک پرچمدار خاص خواهد داشت که به احتمال زیاد با پسوند پرو روانه بازار فروش می شود. نسخه دیگر یک پرچمدار معمولی است که بسیاری از ویژگی های نسخه پرو را به همراه دارد و در کنار این دو پرچمدار، یک میان رده روانه بازار فروش خواهد شد.

خانواده گوشی های هواوی پی 30 با کد نام های بسیار جالبی روانه بازار فروش می شود.

کدنام های خانواده گوشی های هواوی پی 30 چه نام دارد؟

طبق اطلاعات به دست آمده، گوشی هوشمند هواوی پی 30 لایت کد نام Marie Claire خواهد داشت و برای نسخه هواوی پی 30 معمولی کد نام Elle در نظر گرفته شده است. نسخه پرو این پرچمدار نیز Vogue نام دارد. همانطور که بیان شد، هر سه کد نام از مجله های مد و زیبایی گرفته شده اند. مدل های عددی این سه گوشی هوشمند نیز VOG-L29, ELE-L29 و MAR-LX1M نام دارند.
با وجو‌د اینکه هنوز اخبار زیادی در مورد گوشی های سری پی 30 هواوی منتشر نشده است، با این حال قصد داریم به بررسی مختصری در خصوص برخی از اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی ها بپردازیم.
گوشی هواوی پی 30 لایت دارای دوربین دوگانه و شارژ سریع 18 واتی خواهد بود. البته این شارژ سریع بهترین محصول هواوی در این بخش نخواهد بود؛ هواوی برای پرچمداران خود شارژ سریع های 40 و 22.5 واتی را در نظر گرفته است. از نظر ظاهری نیز حسگر اثر انگشت این محصول در قاب پشتی قرار دارد و روی لبه پایینی جک 3.5 میلی متری صدا و بلندگوی این محصول نیز در دو سمت پورت شارژ قرار دارد.
هواوی پی 30 نیز با دوربین سه گانه، حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش و جک 3.5 میلی متری صدا روانه بازار فروش می شود. بر اساس اخبار موجود، نسخه پورش این محصول نیز با چهار لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. همچنین این گوشی هوشمند با حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
اخبار منتشر شده در خصوص این سری از گوشی های هواوی به خوبی تایید می کنند که هواوی قصد دارد در سال جاری خود را در نزدیک ترین حالت ممکن به فروش سامسونگ برساند. نظر شما در مورد پرچمداران جدید هواوی چیست؟ آیا هواوی می تواند پرفروش ترین برند موبایل سال لقب گیرد؟

گوشی هوشمند هواوی پی 30 لایت کدنام Marie Claire خواهد داشت

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها