هواوی کمپانی «آنر» را می‌فروشد؟

0
568

در گیر و دار تحریم‌های آمریکا علیه هواوی شایعه شده است که هواوی اگر به قعر برود، برند Honor را با خود به پایین نخواهد کشید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، «مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد امور اپل در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته است هواوی ترجیح می‌دهد به تنهایی به قعر برود و در این راه «آنر» را با خود به پایین نکشاند.

و به همین خاطر بهترین راه حل فروش برند Honor است.

سخنان این تحلیلگر در سایت چینی IT.Home تکرار شد اما بلافاصله از سایت حذف شد.

هم زمان در صفحه ویبوی هواوی بیانیه‌ای علیه اظهارات مینگ-چی کو منتشر شده و تاکید کرد حرفهای وی بی پایه و اساس است و این بار این تحلیلگر اشتباه کرده است.

البته گفتنی است حرفها و پیش‌بینی‌های خبرچینی مانند مینگ-چی دقیق بوده و شاید سایت چینی حرفهای وی را به درستی تعبیر نکرده باشد.

هرچند هواوی عجله دارد تا راه حل‌هایی برای کم کردن فشارهای کنونی پیدا کند اما پیام مربوط به فروش احتمالی «آنر» موج جدیدی از بحث و گفت و گو را درباره آینده هواوی ایجاد کرده است.

برخی این کار را تصمیمی درست خوانده و برخی آن را درست نمی‌دانند و می‌گویند فرصت برای زنده ماندن باید برای هر دو برند یکی باشد و بهم بچسبند.

گفتنی است دیجی تایمز پیش بینی کرده است که هواوی در سال آینده میلادی به رده هقتم جدول بازار جهانی موبایل سقوط خواهد کرد.

این موسسه همچنین تخمین زده است که امسال 200 میلیون گوشی 5جی راهی بازار می‌شود و تا 2025 به 1.22 میلیارد گوشی خواهد رسید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها