هوش مصنوعی، گرافیک سه بعدی میسازد

0
674
هوش مصنوعی، گرافیک سه بعدی میسازد|کالاسودا

هوش مصنوعی، گرافیک سه بعدی میسازد|کالاسودا
کالاسودا – شرکت انویدیا اعتقاد دارد استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد گرافیک سه بعدی نتایج بهتری نسبت به کار متخصصان انسانی دارد.

انویدیا که محدوده فعالیتش را از گرافیک بازی به هوش مصنوعی گسترش داده است، خبرهای جدیدی در رویداد گرافیک کامپیوتری سیگراف در لس انجلس را به گوش علاقه مندان رسانده است. در این رویداد موارد مختلفی مانند فراهم کننده پردازنده های خارجی گرافیک تا استفاده از روباتهای دارای هوش مصنوعی در محیطهای مجازی به نام Holodeck به بحث گذاشته شد. در حقیقت محققان انویدیا روشی ایجاد کردند که توسط ان انیمیشنهای واقعی صورت انسان توسط هوش مصنوعی طراحی شد و سپس ان را با کار مهندسین و متخصصین گرافیک مقایسه کردند.

 رئیس توسعه بازاریابی شرکت انویدیا طی گفتگویی با سایت گیمزبیت در این باره گفته است: ما هوش مصنوعی را به گرافیکهای کامپیوتری اوردیم. با توجه به پیشینه ما در ساخت کارت گرافیک، با محاسبات با عملکرد بالا ، ان را به سیستم یادگیری عمیق روباتهای هوش مصنوعی انتقال دادیم. اکنون نتایج ان برای ما محرز شد و هوش مصنوعی را وارد امور گرافیکی خواهیم کرد. استراتژی ما این است که وارد حوزه جدیدی شویم و نتایج این تحقیق را وارد کیتهای توسعه نرم افزار برای توسعه دهندگان کنیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها