شیائومی در رده 11 ام حق ثبت اختراعات مبتنی بر هوش مصنوعی قرار گرفت

0
263
شیائومی در رده 11 ام حق ثبت اختراعات مبتنی بر هوش مصنوعی قرار گرفت

کمپانی شیائومی پیشرفت خود را در بخش هوش مصنوعی به رخ جهانیان کشاند. چند روز پیش اخباری منتشر شد که نشان می دهد کمپانی چینی شیائومی در رده 11 امین کمپانی در بخش حق اختراع مرتبط با هوش مصنوعی قرار گرفته است. شیائومی قصد دارد به زودی خود را به یکی از قدرتمند ترین برند ها در ساخت محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل کند.

مدیرعامل شیائومی چند روز پیش این موضوع را به طور رسمی اعلام کرد و گفت که این کمپانی رقیبی جدی برای هواوی  و کالکام خواهد بود. قدرت شیائومی در این بخش در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته به نوعی که این کمپانی چینی توانسته رتبه خود را از 85 به 11 در مدت یک سال برساند.

یکی از مدیران دیگر شیائومی در این مورد اخبار جالبی را منتشر کرده و اعلام کرده است که طی یک سال گذشته 684 ثبت اختراع مبتنی بر هوش مصنوعی توسط این برند صورت گرفته که بسیار جالب توجه است.

بر اساس اخبار موجود شیائومی در کشور چین کنار برند Baidu در رده دوم سرمایه گذاری بومی در بخش هوش مصنوعی قرار دارد. شیائومی قصد دارد تا در ۵ سال آینده ۱۰ میلیارد یوان سرمایه گذاری کند تا محصولات AIOT  را تولید کند.

شیائومی به خوبی می داند که پیشرفت در بخش هوش مصنوعی تاثیرات بسیار خوبی روی خانه های هوشمند این برند محبوب خواهد داشت، موضوعی که می تواند روی فروش محصولات این کمپانی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. با این وجود شیائومی زمان بیشتری برای اثبات خود در بازار جهانی نیاز دارد، باید دید شیائومی چه زمانی می تواند خود را به عنوان یک قطب در بخش هوش مصنوعی معرفی کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها