هوش مصنوعی Nemesis در Resident Evil 3 از Mr.X پیشرفته‌تر خواهد بود

0
389

یکی از اعضای ارشد تیم سازنده‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3 در مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن به صحبت درباره‌ی شخصیت منفی این بازی یعنی Nemesis پرداخته است.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، اخیرا اخبار مختلفی از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3 منتشر شده است. براساس اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد تیم سازنده بخش‌هایی از بازی مانند Mercenaries Mode را کاملا حذف کرده است و بازی شامل پایان‌های مختلف و یا انتخاب Live Action نمی‌شود. با این حال، شخصیت Nemesis همچنان در بازی حضور خواهد داشت. Nemesis یکی از شخصیت‌های کلیدی این بازی ترسناک بود که به نظر می‌رسد در نسخه‌ی بازسازی شده دست‌خوش تغییراتی نیز شده است.

تهیه کننده‌ی بازی، آقای پیتر فابیانو (Peter Fabiano)، در مصاحبه با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن درباره‌ی بهبودهای اعمال شده در شخصیت منفی بازی صحبت کرده است. به گفته‌ی آقای فابیانو، هوش مصنوعی شخصیت منفی بازی Resident Evil 3 پیشرفته‌تر از شخصیت Mr.X در بازی Resident Evil 2 خواهد بود. اگرچه آقای فابیانو مستقیما صحبتی از مدت زمان تعقیب شدن شما در بازی توسط Nemesis نکرده است ولی به نظر می‌رسد تقابل شما با این شخصیت منفی در بازی همانند نسخه‌ی اصلی قابل پیش‌بینی و از پیش تعیین شده نخواهد بود.

بازی Resident Evil 3 فضاهای باز بسیار بیشتری دارد و چیزی که Nemesis را بسیار ترسناک می‌کند، بی‌رحم و مصر بودن او است. شما هیچ وقت نمی‌دانید که او دقیقا از کجا به سراغ شما خواهد آمد.

به نظر می‌رسد شخصیت Nemesis قرار است به یک تهدید جدی برای بازی‌بازان در بازی Resident Evil 3 Remake تبدیل شود. این عنوان در تاریخ ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۳ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها