هوش مصنوعی Thread Genius دستیار طراحی داخلی خانه ها می شود

0
523
هوش مصنوعی Thread Genius دستیار طراحی داخلی خانه ها می شود|کالاسودا

هوش مصنوعی Thread Genius دستیار طراحی داخلی خانه ها می شود|کالاسوداکالاسودا_برنامه Thread Genius  که مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است ، به کاربران کمک می کند تا نفیس ترین آثار هنری را با محیط داخلی خانه خود هماهنگ کنند .

این روزها بازار دیزاین و طراحی خانه بسیار داغ شده و تعداد زیادی از شهروندان برای داشتن خانه هایی زیبا و مد روز از نظر و کمک یک طراح داخلی کمک می گیرند . اما گاهی هزینه های نظر سنجی از این کارشناسان تا حدی بالا است که باید عطای طراحی داخلی را به لقایش بخشید .

بر اساس همین نیاز است که یک شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی برنامه ای بسیار ایده آل طراحی کرده تا کمک کند کاربران خانه هایی مدرن ، شیک و البته لوکس داشته باشند . آن هم با صرف کمترین هزینه های ممکن .جالب است بدانید  طراح این برنامه شرکت Sotheby’s  است . شرکتی که پیش از این در سال ۲۰۱۵ ، برنامه ای منحصر به فرد برای موبایل های هوشمند طراحی کرده بود . از طریق این برنامه می شد ، با ارسال تصویری از آثار هنری، البسه و غیره ، نمونه های واقعی آنها پیدا کرد .

اگرچه تاریخ عرضه این برنامه هوش مصنوعی و هزینه استفاده از آن هنوز اعلام نشده است،  اما شاید برایتان جالب باشد بدانید ،روش کار این برنامه چگونه است ؟

این برنامه شرایطی را مهیا می کند تا  بر اساس تصاویری که کاربر از محل کار یا سکونت خود در محیط برنامه ارسال می کند، تابلوهای هنری و .. را برای خرید و نصب پیشنهاد دهد.بنابراین کاربران برای دستیابی به بهترین نتیجه باید تصاویری از دیگر نقاشی ها، مبلمان و غیره را در محیط این برنامه ارسال کنند. این برنامه حاوی اطلاعات متنوعی است که یافتن آثار هنری مختلف و زیبا را بر مبنای بودجه کاربران و مقدار پولی که قرار است توسط آنها هزینه شود، ممکن می کند.

به نظر می رسد با کمک این روش می توان روی خانه هایی شیک و مدرن حساب باز کرد . خانه هایی که نسبت به خانه دوستان و اشنایان ممتاز و یگانه باشند .