هک شدن 160 هزار اکانت نینتندو سوئیچ

0
592

160 هزار اکانت نینتندو هک شد. هکرها پس از سرقت، توانستند با برخی از اکانت‌ها اجناس دیجیتال از فروشگاه آنلاین نینتندو بخرند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از نیویورک پست، در هفته گذشته تعداد زیادی از کاربران نینتندو از استفاده مشکوک از اکانتشان گزارش دادند و حالا کمپانی گیم ژاپنی در پستی{لینک} تایید کرد که لاگین غیرقانونی از اوایل آوریل شروع شده است.

اواخر هفته نیز اوج لاگین غیرقانونی بوده و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این کار گله کرده و نوشتند هشدار ایمیلی دریافت کرده که به آنها تذکر استفاده از پروفایلشان توسط آی پی ناشناخته داده شده است.

در حال حاضر نینتندو هک 160 هزار اکانت را مورد تایید قرار داده است.

مقامات نینتندو اعلام کرده‌اند که هک از طریق نفوذ به سرور نبوده اما فاش هم نکرده‌اند که این حمله چگونه صورت گرفته است.

نینتندو همچنین اعلام کرده که در حال حاضر به تحقیقات خود در این زمینه ادامه می‌دهد و به کاربران اطمینان می‌دهد که هیچ مدرکی دال بر نقض پایگاه داده و یا سرور وجود ندارد.

این کمپانی گفته برای جلوگیری از هک بیشتر اطلاعات ریز در مورد این حادثه را تا اطلاع ثانوی منتشر نخواهد کرد چراکه ممکن است باعث دستیابی غیرقانونی بیشتر به اکانت کاربران شود.

به قربانیان این حمله هکری اطلاع داده شده که ممکن است ایمیل و تاریخ تولدشان به دست هکرها افتاده باشد.

از میزان سوء استفاده مالی هکرها از 160 هزار اکانت گزارشی منتشر نشده اما مثلا یکی از کاربران در توئیتر خود نوشت در یک روز 300 دلار با اکانت وی خرید غیرقانونی شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها