هیدئو کوجیما به خلق عناوین جدید براساس رسانه‌های نوظهور تمایل دارد

0
120

هیدئو کوجیما یکی از تاثیرگذارترین افراد صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. علی‌رغم دیدگاه‌های مثبت و منفی که درباره‌ی ایشان در فضای مجازی وجود دارد باید در نظر گرفت که آفای کوجیما بازی‌سازی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر است.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، هیدئو کوجیما شرکت کونامی را پس از مدتی مدید ترک کرد، استودیوی مستقل و شخصی خود را تاسیس نمود و یک عنوان کاملا جدید موفق را نیز به بازار عرضه کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که او تمام این کارها را در مدت زمان حدود ۴ سال انجام داده است.

با توجه به این که ایشان هم‌اکنون در حال بررسی ایده‌های جدید برای توسعه‌ی بازی بعدی خود هستند، می‌توان نتیجه گرفت که آقای کوجیما اصلا به بازنشستگی یا استراحت کردن حتی فکر هم نمی‌کند. این برای طرفداران ایشان خبر مسرت‌بخشی محسوب می‌شود.

در یک رشته توییت که آقای کوجیما در توییر شخصی خود منتشر کرد، ضمن تبریک سال نو در رابطه با سال ۲۰۲۰  نیز صحبت‌هایی را ارائه داد. ایشان معتقد هستند که تکنولوژی هوش مصنوعی و استریم کردن، صنعت بازی‌های ویدئویی را تا ۱۰ سال آینده به شدت تحت تاثیر قرار خواهند داد. هیدئو کوجیما می‌خواهد در بازی بعدی خود بر روی این دو تکنولوژی تمرکز کند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر ساخت دنباله‌ی عنوان Death Stranding منتشر شده بود که با توجه به سخنان اخیر آقای کوجیما به نظر می‌رسد در اولویت ایشان قرار ندارد.

ایشان در توییتر در دو رشته توییت به شرح زیر صحبت‌های خود را ارائه دادند:

سال نو مبارک. امیدوارم سال ۲۰۲۰ سال فوق‌العاده‌ای برای شما باشد. بعد از این که من در سال ۲۰۱۹ با انتشار Death Stranding اولین قدم خود را برداشتم، مایلم تا در سال ۲۰۲۰ مجددا اولین و دومین قدم خودم را بردارم. امیدوارم که این اقدامات راه را هموار کند.

توییت بالا در روز ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) بر روی صفحه‌ی توییتر شخصی هیدئو کوجیما منتشر شد. توییت زیر نیز در روز ۱ ژانویه (۱۱ دی) بر روی صفحه‌ی ایشان قرار گرفت.

ما در سال ۲۰۲۰ المپیک توکیو را خواهیم داشت؛ همچنین با ظهور هوش مصنوعی و استریم کردن، ۱۰ سال آینده در صنعت سرگرمی تغییرات بسیاری رخ خواهد داد. من مایلم تا با استفاده از این دو مورد چیزهای جدیدی برای فردا (آینده) خلق کنم.

همه‌ی ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم آقای هیدئو کوجیما با چه عنوانی ما را شگفت زده خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها