هیوندای سوناتا توربو 2020 در کنار نسخه هیبریدی رونمایی شد

0
389

هیوندای سوناتا توربو 2020 در کنار نسخه هیبریدی این محصول به صورت رسمی رونمایی شد و همانطور که هیوندای وعده داده بود این محصول قابلیت های بسیار جالبی با خود به همراه دارد.
کمپانی مشهور هیوندای این خودروی جذاب را در نمایشگاه خودرو سئول رونمایی کرد و بر اساس اخبار منتشر شده این خودروی بسیار زیبا مجهز به به یک موتور 1.6 لیتری است و موتور 4 سیلندر این محصول حداکثر قدرتی برابر با 180 اسب بخار را در اختیار کاربران قرار می دهد. این خودرو بر خلاف نسخه عادی آن دارای گیربکس اتوماتیک 8 سرعته است. این موضوع زمانی جذابیت پیدا می کند که موتجه می شویم نسخه عادی این خودرو دارای یک جعبه دنده 6 سرعته دستی است.
در کنار موارد یاد شده زمانی که به ظاهر هیوندای سوناتا توربو 2020 نگاه می کنیم ورودی هواوی خاصی را مشاهده می کنیم که با نسخه عادی تفاوت های زیادی دارد. بر اساس ادعای هیوندای این موضوع ضریب درگ خودرو را کاهش می دهد و در قسمت پشت خودرو نیز سپر جدید و اگزوز دوگانه هیوندای سوناتا توربو 2020 به چشم می خورد.

خودروی هیبریدی سوناتا چه قابلیت هایی دارد؟

در مورد این خودرو اطلاعات دیگری منتشر نشده است و باید انتظار داشت که اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در نیویورک و در ماه آینده فاش شود. در مورد خودروی هیبریدی این محصول اما شرایط کمی متفاوت است و هنوز اطلاعاتی در مورد این خودرو به صورت رسمی اعلام نشده و تنها هیوندای به استفاده از سقف خورشیدی در این خودرو اشاره کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها