واتس آپ به صورت اختصاصی برای کاربران آیپد عرضه می شود

0
194
واتس آپ به صورت اختصاصی برای کاربران آیپد عرضه می شود

واتس آپ سال هاست که یکی از برنامه های منحصر به فرد برای گوشی های هوشمند است که برای کار در نسخه های دسکتاپ نیز قابل دسترس است. با این حال، اگر یک پلتفرم وجود داشته باشد که واتس آپ را به طور واقعی پشتیبانی کند، تبلت خواهد بود. این عمدتا به این دلیل است که واتس آپ برای کار کردن نیاز به شماره تلفن دارد، چیزی که برخی تبلت ها ممکن است آن را نداشته باشند.

ارائه خدمات واتس آپ به چند پلتفرم دیگر

با این حال، طبق گزارش هایی که از سایت WABetaInfo رسیده است، به نظر می رسد که واتس آپ می خواهد یک نسخه از برنامه خود را برای تبلت اپل توسعه دهد. علاوه بر راه اندازي اختصاصی این برنامه در آیپد، شواهدی نیز وجود دارد که نشان مي دهد که واتس آپ می تواند در راستای ارتقاء خدمات خود به چند پلتفرم دیگر نیز این خدمت را گسترش دهد.

ارائه خدمات واتس آپ به چند پلتفرم دیگر

محدودیت های واتس آپ در نسخه دسکتاپ

همانطور که می دانید استفاده از نسخه دسکتاپ واتس آپ نیاز به گوشی موبایل و برقراری اتصال وایرلس در گوشی دارد. با تغییرات اخیری که واتس آپ در نظر دارد، کاربران به زودی قادر خواهند بود روی پلتفرم های مختلف از این پیام رسان بدون نیاز به گوشی استفاده کنند و محدودیت های نزدیکی به موبایل مانند برنامه های دیگر مانند Messenger، Slack، Discord و … برداشته شود.

زمان ارائه این تغییرات چه زمانی است؟

منابع نزدیک ادعا می کنند که واتس اپ در حال حاضر در حال توسعه این پلتفرم برای آیپد است، اما این کار به تاخیر افتاده است و شاید دلیلش این باشد که واتس آپ می خواهد این برنامه را به صورت همزمان برای چند پلتفرم ارائه کند. هنوز در مورد زمان اجرای این برنامه ها تاریخی مشخص نشده است، اما اگر اخبار درست باشد، باید به زودی منتظر عرضه آن باشیم.

زمان ارائه این تغییرات چه زمانی است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها