والدین اسپانیایی اجازه دارند متن چت کودکان را بخوانند

0
499
والدین اسپانیایی اجازه دارند متن چت کودکان را بخوانند|کالاسودا

والدین اسپانیایی اجازه دارند متن چت کودکان را بخوانند|کالاسوداکالاسودا – دادگاه اسپانیا قانونی وضع کرده است که طی آن والدین حق این را دارند که متن چت واتس اپ کودکان خود را بخوانند.

اگر والدین گوشی کودکی را بگیرند و متن چتهای خصوصی اش را بخوانند، ناراحت میشود. اما اگر قانون اجازه این کار را به انها بدهد، دیگر گله ای برای شکایت باقی نمی ماند. با توجه به جرائم سایبری که این روزها کودکان را تهدید میکند، دولت و مقامات دادگاه های اسپانیا تصمیم گرفته اند که این اجازه را به والدین بدهند که متن چتهای واتس اپ کودکانشان دسترسی داشته باشند.

یکی از والدین اسپانیایی در گفتگو با روزنامه اسپانیایی ال اسپانول میگوید: هر دوی فرزندان من از رسانه واتس آپ استفاده میکنند و بهتر است هر چه زودتر این قانون را با آنها درمیان بگذاریم تا راحتتر به محتوای چت انها دسترسی داشته باشیم.

دادگاه عالی رتبه اسپانیا بیان کرده است که والدین میتوانند از این طریق بر کودکانشان نظارت کنند و از اینکه این اجازه را به خاطر امنیت خودشان میدهند، تشکر کنند. مقامات این دادگاه اضافه کرده اند که هر چه شبکه های اجتماعی بیشتر گسترش می یابد، نیاز به نظارت و توجه بر حفظ حریم امن کودکان بیشتر می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها