گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو بخریم یا نخریم؟ بررسی نقاط ضعف و قوت

0
631
گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو بخریم یا نخریم؟ بررسی نقاط ضعف و قوت

گوشی وان پلاس 7 پرو را می توان یکی از جذابترین گوشی های هوشمند سال جاری در نظر گرفت، این گوشی هوشمند مدتی پی در کنار وان پلاس 7 رونمایی شد و توانست جذابیت های بازار موبایل را چندین برابر کند. این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار فروش می شود و باید دید چه شرایطی را به دست می آورد.

گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو در بخش دوربین چند روز پیش توانست موفقیت جالبی به دست آورد و توانست در وب سایتDxOMark امتیاز 111 را کسب کند. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو بخریم یا نخریم. آیا این محصول ارزش خرید بالایی دارد. برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

نخریم: گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو مانند بسیاری از پرچمداران در این رده قیمت از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی کند. این شرایط برای گوشی های هوشمند آیفون ایکس آر و گلکسی اس 10 ای نیز وجود دارد.

بخریم:این گوشی هوشمند با یکی از بهترین صفحه نمایش های گوشی های هوشمند روانه بازار فروش شده و بدون شک با نرخ رفرش 90 هزتر و پشتیبانی از قابلیت HDR 10 شرایط خیره کننده ای را به وجود می آرد.

بخریم: پرچمدار جدید وان پلاس از جدید ترین پردازنده کمپانی کوالکام بهره می برد، این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 855 به فروش می رسد.

بخریم: گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو دارای باتری 4000 میلی آمپری با همراه قابلیت شارژ سریع بسیار حرفه ای است که این گوشی هوشمند را به عنوان یکی از برترین محصولات در بخش باتری معرفی می کند.

بخریم: یکی از مواردی که باعث می شود گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو بخریم استفاده از حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 است. این نوع حافظه سرعت و همچنین عملکرد بسیار بهتری را برای کاربران به همراه دارد.گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو را می توان یکی از جذابترین گوشی های هوشمند سال جاری در نظر گرفت

بخریم: گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو یکی از زیباترین گوشی های هوشمند سال است، طراحی بسیار زیبا و همچنین دوربین پاپ آپ شرایط خیره کننده ای را ایجاد کرده است. این گوشی هوشمند یکی از زیباتری طراحی ها در میان گوشی های با قاب شیشه ای دارد.

نخریم: یکی از برترین یژگی های گوشی های وان پلاس قیمت بسیار مناسب آن ها بود با این وجود این گوشی هوشمند قیمت بالایی دارد و با قیمتی در حدود 700 یورو به فروش می رسد که در مقایسه با نسخه های قبلی بسیار گرانتر است.

نخریم: نسخه پایه و عادی این گوشی هوشمند نیز از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برد، این موضوع می تواند روی انتخاب بسیاری از کاربران تاثیر بسیار زیادی بگذارد که با قیمت پایین تر یک گوشی هوشمند با پردازنده قدرتمند 7 نانومتری خریداری کنند.

نخریم: گوشی وان پلاس 7 پرو فاقد جک 3.5 میلی متری است، این گوشی هوشمند با پورت تایپ سی روانه بازار فروش شده و نکته ناامید کننده عدم وجود تبدیل جک 3.5 میلی متری به پورت تایپ داخل جعبه ی گوشی پرچمدار وان پلاس است.

نخزیم: گوشی هوشمند یاد شده از استانداردهای مقاومت در برابر آب بهره نمی برد و این موضوع ممکن است مشکلاتی را به عنوان یک پرچمدار ایجاد کند.

بخریم: دوربین قدرتمند وان پلاس 7 پرو موضوعی است که بدون شک برگ برنده این برند چینی خواهد بود، وان پلاس در این محصول شرایطی را برای طرفداران عکاسی ایجاد کرده که کمتر برندی قادر به ایجاد آن هست.

حال با این وجود نظر شما در مورد پرچمدار جدید وان پلاس چیست و پاسخ سوال گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو بخریم یا نخریم؟ را چطور می دانید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها