ورود هواوی به بازار ایستگاه شارژ خودروهای برقی

0
166

هواوی که در صنایعی چون گوشی هوشمند، مخابرات و ابزار هوشمند مانند تلویزیون و … وارد شده، قصد دارد شانس جدید خود را در بازار خودروهای برقی هم امتحان کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزموچاینا، 24 آوریل هواوی قرار است ماژول شارژ سریع موسوم به Huawei HiCharger DC را رونمایی کند.

محصول جدید با همکاری کمپانی‌های معتبر الکترونیک مانند Grid{مستقر در پکن}، Xingxing Charging در چانگژو، Nanwang Electric در شنزن و سایرین توسعه یافته است تابدین ترتیب هواوی وارد این عرصه شود.

قرار است محصولات جدید هواوی 4 بخش انرژی دیتاسنترها، انرژی ارتباطات، فتو ولتائیک هوشمند و الکتریسیته هوشمند را دربرگیرد که ماژول ایستگاه شارژ خودرو برقی در بخش الکتریسیته هوشمند جای می‌گیرد.

در این بخش هواوی متعهد است تا راه حل‌های برقی با کیفیت بالا را در زمینه برق رسانی، شارژ و منبع اغذیه، کنترل الکترونیکی و مدیریت باتری ارائه کند.

اگر هواوی به این کار جدید خود ادامه دهد، قطعا تا سالهای آینده یکی از پیشروها در زمینه توسعه ایستگاه شارژ خودرو برقی شناخته خواهد شد.

هواوی از سوی دیگر با توسعه سیستم نرم افزاری HiCar که با برخی از خودروهای لاکچری و نیز موبایل میت 30 کار می‌کند؛ جاپای خود را در بخش نرم افزار خودرو باز می‌کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها