ورود ویدیو چت گوگل به آی پد و تبلت های اندرویدی

0
425

کالاسودا_برنامه محبوب ویدیو چت گوگل یعنی Duo بالاخره برای دستگاه های آی پد و تبلت های اندرویدی رونمایی و عرضه شد.این برنامه در گذشته فقط برای تلفن های همراه به بازار عرضه شده بود.

به نظر ما این یک اتفاق خوب برای این برنامه بوده است زیرا کاربران می توانند ویدیو چت های خود با دوستان و آشنایان را در صفحات بزرگتر مشاهده کنند.

تغییرات گوگل Duo

از رونمایی این برنامه دو سالی می گذرد و تغییراتی آن چنانی برای این برنامه اعمال نشده است. هنوز هم تماس در این برنامه گیج کننده و عجیب و غریب است. البته این برنامه روز به روز بهتر می شود و باید به این موضوع توجه کنیم.

این برنامه در بیشتر تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض وجود دارد اما هنوز راه زیادی برای تبدیل شدن به یک برنامه ی حرفه ای مانند فیس تایم دارد. این برنامه بیشتر اوقات این حس را به کاربر منتقل می کند که توسط فرد دیگری نصب شده باشد تا اینکه یک برنامه پیش فرض به نظر برسد.

این یک به روز رسانی مفید محسوب می شود ولی تا زمانی که این برنامه به برنامه ای محبوب تبدیل شود خیلی زمان خواهد برد و در این فاصله بهتر است که کاربران از برنامه های دیگر مانند اسکایپ ، فیسبوک و دیگر پیام رسان ها استفاده کنند یا در آسان ترین حالت کاربران می توانند از برنامه فیس تایم استفاده کنند.

توضیحاتی در مورد برنامه Duo

اپلیکیشن Duo یک اپلیکیشن تماس تصویری است که برخلاف سرویس‌های نظیر اسکایپ و فیس‌تایم تنها با استفاده از شماره‌ی سیم‌کارت فعال می‌شود. اختلاف دیگر Duo با اسکایپ، فیس‌تایم و خیلی از سرویس‌های مکالمه‌ی تصویری دیگر این است که تنها روی همان گجتی که آن را فعال کنید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. کافی است پس از ورود به اپلیکیشن Duo‌ شماره موبایلتان را وارد کنید. به فاصله‌ی بسیار کوتاهی یک اس‌ام‌اس حاوی کد فعال‌سازی به گوشی شما ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید اپلیکیشن را فعال کنید.

رابط کاربری اپلیکیشن Duo فوق‌العاده ساده و کار کردن با آن بسیار آسان است. پس از فعال کردن نیاز به هیچ تنظیم خاصی نخواهید داشت. برای برقراری تماس تصویری کافی است روی دکمه‌ی دایره‌ای شکل بزرگ Video Call ضربه بزنید تا فهرست شماره تلفن‌هایی که روی گوشی ذخیره کردید نمایش داده شود. یکی از خوبی‌های این که اپلیکیشن Duo بر اساس شماره سیم‌کارت کار می‌کند این است که برای پیدا کردن دوستانتان هیچ کار خاصی نباید بکنید. نام افرادی که اپلیکیشن Duo را روی گوشی خود فعال کرده‌اند در بالای فهرست نمایش داده می‌شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها