وزیر ارتباطات نمایندگان را قانع کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز توانست نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قانع کند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حضور در این کمیسیون و پاسخ به سوالات ۱۰ نماینده مجلس، دعوت به عمل آورد.

این جلسه امروز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برپا شد و وزیر ارتباطات باید به سوالات حسین مقصودی نماینده سبزوار، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، احمد مرادی نماینده بندرعباس، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، علیم یارمحمدی نماینده زاهدان، محمود نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار، حیدرعلی عابدی نماینده اصفهان، سید احسن علوی نماینده سنندج و قلی الله قلی‌زاده نماینده کلیبر پاسخ می داد.

در همین حال ارائه گزارش از سوی آذری جهرمی درباره شبکه ملی اطلاعات، از دیگر برنامه‌های جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بود.

در خصوص جزئیات این جلسه، «عبدالله رضیان» گفت: در جلسه امروز نمایندگان سوالات خود در مورد ضعف های زیرساختی در حوزه اینترنت و تلفن همراه در روستاها و مناطق مختلف را مطرح کردند که با توجه به توضیحات آقای وزیر نمایندگان سوال کننده اعلام کردند که قانع شده اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین سوالی را آقای حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مورد بحث کمک به شبکه های مجازی ملی مطرح کرد و گفت؛ چرا به برخی تسهیلاتی برای راه اندازی این شبکه ها داده شده است ‌وبه برخی داده نشده است که وزیر توضیحاتی دادند و قرار شد ظرف یک هفته آینده آقای حاجی بررسی های داشته باشد بعد باهم نشستی داشته باشند.

گفتنی است، وزیر ارتباطات اگر نمی توانست نمایندگان را در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی قانع کند، می بایست در صحن علنی به سوالات آن ها پاسخ می داد و اگر باز هم شانس قانع کردن نمایندگان را نداشت، از مجلس کارت زرد می گرفت.

پس می توان گفت جلسه دیروز برای وزیر به خیر گذشت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش