وزیر ارتباطات: پینگ بازی‌ها با کاهش چشمگیری مواجه شده است

1
396

وزیر ارتباطات آقای محمد جواد آذری جهرمی به تازگی خبر از کاهش چشمگیر پینگ برای بازی‌ها داده‌اند. این خبر قطعا برای گیمرها خوشحال کننده‌ است اما بیایید کمی دقیق تر به آن نگاه کنیم.

به گزارش کالاسودا، وزیر ارتباطات به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود و در یکی از استوری‌ها اعلام کرد که پینگ بازی ها با کاهش چشمگیر مواجه بوده است و با ارایه سند، ادعا کرد که پینگ بازی ها از 170 به حدود 55 رسیده است. آذری جهرمی به صورت دقیق در استوری خود، چنین نوشت:

الوعده وفا، اینم از پینگ بازی‌ها، پینگ بازی‌ها حدودا از ۱۷۰ شد ۵۵

اگر بخواهیم به آمار وزیر ارتباطات اتکا کنیم، قطعا خبر خوبی برای گیمرها و بازی‌بازان محسوب می‌شود و کاهش پینگ تا این میزان، می‌تواند برای هر کسی که به صورت مرتب به تجربه بازی های آنلاین و چند نفره می‌پردازد، خوشحال کننده و خوب باشد اما آذری جهرمی اعلام نکرده که این کاهش پینگ دقیقا روی کدام اپراتور اینترنت رخ داده است و آیا تمام بازی‌بازان می توانند از این کاهش پینگ، بهره ببرند یا خیر.

در گذشته مشکلات بسیاری برای گیمرهای علاقه مند به بازی های چند نفره و آنلاین به وحود آمده بود که هم از طرف اپراتورهای داخلی و هم از طرف شرکت‌های خارجی به وجود می‌آید. به عنوان مثال، در ابتدای عرضه بازی Apex Legends، بسیاری از بازی‌بازان نمی‌توانستند حتی وارد سرورهای این بازی شوند که با پیگیری افراد رسانه‌ تخخصی ویدیو گیم، وضعیت بسیار بهتر شد.

آذری جهرمی در گذشته نیز اطلاعاتی از پینگ بازی های مختلف مانند Call of Duty و Counter Strike منتشر کرده بود و نشان داده بود که به فکر گیمر ایرانی است اما وضعیت بازی آنلاین در ایران همچنان جای کار و پیگیری بیشتری دارد. باید منتظر بمانیم و نظرات و بازخوردهای مختلف بازی‌بازان را جویا شویم تا از صحت و سقم اعلامیه وزیر ارتباطات، اطمینان پیدا کنیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
گیم باز
گیم باز
4 سال پیش

اقای وزیر شما پارامترهای متعدد برای اظهار نظر خود را فراموش کرده اید. اگر متغیرهای زیادی را در نظر بگیریمف نمی توان جمله شما را 100 درصد تایید فنی کرد.