وقتی جهرمی فن «GOT» می شود

0
579
وقتی جهرمی فن «GOT» می شود

وزیر ارتباطات شب گذشته توئیتی منتشر کرد که در آن از دیالوگ مطرح شده در سریال «گیم آف ترونز» بهره برده بود.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ید طولایی در حضور در شبکه های اجتماعی دارد و از این رو با بحث روز و مسائل مورد توجه کاربران نیز آشناست. او می داند که سریال «گیم آف ترونز» (بازی تاج و تخت؛ که در میان کاربران شبکه های اجتماعی به «گات» معروف است) طرفداران زیادی دارد و برای پربیننده شدن توئیتش می تواند از دیالوگ آن استفاده کند.

به همین دلیل شب گذشته «محمد جواد آذری جهرمی» در توئیتی برای پاسخ دادن به مدیران اینستاگرام از دیالوگ «گات» استفاده کرده است.

جهرمی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

«‌وقتی دهان یک مرد را می‌بندی، دروغگو بودنش رو ثابت نمی‌کنی، بلکه فقط به دنیا می‌گی، از چیزی که او ممکنه بگه می‌ترسی.» ⁩

این نوشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اقدام مدیران اینستاگرام در بستن صفحه تعدادی از مدیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشته شده است.

یادآور می شود، بازی تاج‌وتخت یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است. بازی تاج‌وتخت رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد. این سریال تا کنون نامزد و برندهٔ بسیاری از جوایز شده‌است که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه امی بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شدهٔ آن، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزهٔ هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد.

این توئیت وزیر ارتباطات در حالی منتشر شده که فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت اخیرا در حال پخش است و طرفداران آن در دنیا و ایران در حال دیدن قسمت های جدید آن هستند. دیالوگ های مطرح شده در فصل جدید این سریال به پای ثابت توئیت ها تبدیل شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها