وقتی شرکت اینتل برترین نوت بوک سال را معرفی می کند

0
550

کالاسودا_شرکت اینتل  نوت‌بوک ۲ اسکرین خود را معرفی کرد .این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از کاربران به دنبالش بودند.

شرکت اینتل در راستای افزایش سهم خود در بازار یک نوت بوک ۲ اسکرین را معرفی کرده است.این نوت بوک برای بسیاری از کاربران به عنوان محصولی مفید و کاربردی در نظر گرفته شده است.

شرکت اینتل در نمایشگاه امسال کامپیوتکس مدلی مفهومی از محصول جدید خود موسوم به Tiger Rapids را به علاقه‌مندان معرفی کرد، این محصول می تواند به سرعت سهمی بزرگ از بازار را در اختیار بگیرد.

این در حالی است که اگر ایسوس را به عنوان یکی از رقبای جدی شرکت اینل در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که این ۲ شرکت در حال رقابت با یکدیگر هستند.

به نظر می رسد شرکت اینتل به  دنبال شریکی سخت‌افزاری برای تجاری‌سازی محصول خود می‌گردد و به‌زودی شاهد حضور گسترده لپ‌تاپ‌های ۲ اسکرین در بازار خواهیم بود.

اما این محصول چه ویژگی هایی دارد؟

ضخامت این  محصول  بسیار کم است و ظریف طراحی شده است

این نمایشگر ۷.۹ اینچی به شکل  فول اچ دی تعریف‌شده است

در یک طرف این محصول کاغذ الکترونیک/ EPD وجود دارد

در بخش میانی این محصول  لولای خاصی تعبیه‌شده تا به‌راحتی تبدیل شود

نسل هفتم پردازنده اینتل، حافظه اس اس دی دارد

باتری این محصول  با عمر ۱۳ تا ۱۵ ساعت قابل استفاده است.

شرکت اینتل در سال ۱۹۶۸ توسط رابرت نویس و گوردون مور راه‌اندازی شد. این شرکت مبدع فناوری ریزپردازندههای اکس۸۶ می‌باشد. اینتل در دهه ۱۹۷۰ میلادی، یکی از قوی‌ترین تراشه ها یعنی ۸۰۸۶ را به بازار فروش قطعات کامپیوتری، عرضه کرد، که شرکت آی‌بی‌ام از این پردازنده برای محصول کامپیوتر شخصی خود استفاده نمود.

در دهه‌های نخست مهم‌ترین رقیب اینتل، شرکت ای‌ام‌دی بود، که از سال ۲۰۰۰ با تسلط اینتل بر بازار پردازنده‌ها، هر سال این شرکت سهم بالاتری را به خود اختصاص داد و هم‌اکنون (۲۰۱۳) تقریباً ۷۵٪ درصد از کامپیوترهای خانگی، از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۳ مؤسسه اینتر برند، اینتل را به‌عنوان هفتمین برند ارزشمند جهان معرفی کرد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید