ویدئویی که رونمایی از گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 را تایید می‌کند

0
1601

ویدئوی تبلیغاتی از Samsung UK تایید می‌کند که گوشی تاشو Galaxy Z Fold 2 روز 5 اوت همراه با سری نوت 20 رونمایی خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از فون ارنا، لودهندگان توئیتری چند روز پیش اصرار کردند{لینک} که گوشی تاشوی جدید سامسونگ آماده نیست و احتمال اینکه همراه با سری نوت 20 در روز 5 اوت رونمایی شود، کم است.

حتی یکی از منابع از تاریخ 20 سپتامبر در این زمینه خبر داد اما امروز سامسونگ شعبه UK با انتشار تیزری رسمی به همه این شایعات پایان داد و روی رونمایی از Galaxy Z Fold 2 در روز 5 اوت تاکید کرد.

طبق ویدئوی جدید پروانه برنزی اسرار آمیز ظاهر می‌شود که باید نسل دوم گلکسی فولد باشد که سامسونگ سال گذشته آن را رونمایی کرد.

 

کاربران گلکسی فولد بانمایشگر 4.6 اینچی اکسترنال گوشی مشکل داشتند و سامسونگ با توجه به مشکلات فنی به وجود آمده، سعی کرده است تا گلکسی فولد 2 را با نمایشگر اکسترنال 6.23 اینچی طراحی کند و با کمتر کردن حاشیه، مشکلاتی مانند تایپ و … را حل کند.

نمایشگر اصلی از نوع UTG 7.7 اینچی خواهد بود که مدل نسل قبلی 7.3 اینچی بود و حالا به نرخ تازه سازی تصویری 120 هرتز مجهز شده است و تجریه نرم تر و بهتری را هنگام کار به کاربر منتقل می‌کند.

استاندارد رم و حافظه به صورت 12 گیگ و 256 گیگ تعریف شده است و مدل 512 گیگی نیز بعدا خواهد آمد.

باتری گلکسی فولد 2 در حجم 4365 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی همراه است و قیمت آن نیز حدس زده می‌شود مانند نسل قبل حدود 1980 دلار باشد.

گفتنی است سامسونگ روز 5 اوت سری نوت 20 و ادیشن 5جی از گوشی تاشو زد فلیپ را نیز رونمایی خواهد کرد.

مراسم 5 اوت ساعت 10 صبح به وقت EDT خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها