ویدئو نقد اسباب بازی توسط کودک 6 ساله

0
2964
ویدئو نقد اسباب بازی توسط کودک 6 ساله|کالاسودا

ویدئو نقد اسباب بازی توسط کودک 6 ساله|کالاسوداکالاسودا – یک پسربچه 6 ساله یوتیوب باز توانسته با تولید ویدئوهایی که در آن به نقد اسباب بازی میپردازد، نزدیک به 11 میلیون دلار درآمد کسب کند.

به شش سالگی خود برگردید، در آن سن چه کاری انجام میدادید؟ مسلما بازی با اسباب بازی هایتان. کودک 6 ساله داستان ما نه تنها با اسباب بازی هایش بازی کرده بلکه نقد آن را نیز با دیگران در کانال اختصاصی یوتیوبش به نام Ryan ToysReview به اشتراک میگذارد. درآمد او از این کار چیزی حدود 11 میلیون دلار در سال گذشته بوده است.

بر طبق لیست فوربس او یکی از پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017 قرار دارد و در رتبه هشتم این لیست قرار دارد. این کانال توسط والدین او اداره میشود و در سال 2015 تاسیس شده است که نشان میدهد والدین او از همان سالها به دنبال پس اندازی برای پسرشان بوده  اند.

در توضیح این کانال امده است” نقد اسباب بازی برای کودکان! به رایان ملحق شوید تا نحوه بازی با اسباب بازیها و نقدهایش را بشنوید”. او عاشق ماشین و قطار، لگو، قهرمانان افسانه ای، اسباب بازیهای دیسنی، تخم مرغهای شانسی، ماشینهای انیمیشن پیکسار، هواپیما، مینیونها و … است.

به نظر میرسد که والدین او برنامه طولانی مدت برای پیش بردن این پروژه ندارند، چرا که به گفته مادر رایان، هر زمان که او از این کار خسته شود تولید ویدئوها را متوقف خواهند کرد تا به زندگیش برسد.