معرفی نرم افزار SmartOffice ، اپلیکیشنی قدرتمند برای ویرایش فایل های آفیس

0
174
معرفی نرم افزار SmartOffice ، اپلیکیشنی قدرتمند برای ویرایش فایل های آفیس

اگر به دنبال اپلیکیشنی قدرتمند برای ویرایش فایل های آفیس هستید، نرم افزار SmartOffice می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب شود، این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران گوشی های اندرویدی قرار می گیرد و می توانید آن را از استور رسمی گوگل دریافت کنید.

این روزها گوشی های هوشمند پر از فایل های مختلف است که توسط نرم افزار های افیس اجرا می شود. از این رو داشتن نرم افزار هایی برای اجرای آن ها بسیار اهمیت دارد. امروز قصد داریم به معرفی این نرم افزار قدرتمند بپردزایم که بیش از یک میلون بار از استور رسمی گول دریافت شده و توانست امتیاز هایی خوبی نیز به دست آورد.

لینک دانلود نرم افزار Smart Office برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگل

معرفی برخی از ویژگی هایی نرم افزار Smart Office

معرفی برخی از ویژگی هایی نرم افزار Smart Office

در این بخش قصد داریم به برخی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار بپردازیم. در ابتدا در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن حجمی در حدود 16 مگابایت دارد و به عنوان یک نرم افزار آفیس کم حجم در اختیار شما قرار می گیرد، با استفاده از این نرم افزار می توانید به مجموع ای از فونت ها دسترسی داشته باشید و بتوانید آن ها را ویرایش کنید. البته این نرم افزار قابلیت هایی دیگری نیز دارد و در این میان می تواند پشتیبانی از فایل های PDF را در نظر گرفت که برای کاربران بسیار جالب توجه و پراهمیت است.

در کنار قابلیت هایی مانند ویرایش و شخصی سازی های نرم افزار، عملکرد خوبی در زمینه نمایش اسلاید ها شاهد هستیم که می توانید برای بسیاری از دانشجویان نیز کاربردی باشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به جستجوی بخشی از مطالب خود بپردازید و آن ها را مدیریت کنید. کادر جستجوی این نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای طراحی شده و از این رو شرایط بسیار مناسب است.

با وجود اینکه بیشتر کاربران گوشی های اندرویدی از آفیس پیش فرض گوشی هوشمند خود استفاده می کند پیشنهاد می کنیم تجربه استفاده از این نرم افزار را در کنار اپلیکیشن های پیش فرض از دست ندهید و آن را نیز مورد استفاده قرار دهید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها