بهترین روش ویرایش فیلم در گوشی های آیفون 2019

0
478
بهترین روش ویرایش فیلم در گوشی های آیفون 2019

انتخاب بهترین روش ویرایش فیلم بسیار سخت است، با توجه به حضور نرم افزار های متعدد به سادگی نمی توان این لقب را برای نرم افزار مطرح کرد، با این وجود قصد داریم به بررسی بهترین نرم افزار ها برای ویرایش ویدئو ها در گوشی های آیفون بپردازیم.

در روز هایی که ویدئو ها نقش بسیار زیادی در ارتباط میان انسان ها دارد و به نوعی یک وسیله معرفی برای کسب و کار نیز به شمار می رود استفاده از نرم افزار های ویرایش فیلم بسیار اهمیت دارد که در این بخش قصد داریم به بررسی برخی از آن ها بپردازیم.

نرم افزار ویرایش فیلم LumaFusion

در ابتدا قصد داریم این نرم افزار را در لیست خود قرار دهیم، این نرم افزار به طور کلی یک برنامه ویرایش فایل های تصویری حرفه ای به شمار می رود که می توانید از آن ها استفاده کنید، این نرم افزار گروه متفاوتی از کاربران را به خود جذب می کند و به نوعی می تواند شرایط جالبی را برای ویرایش ویدئو و همچنین ایجاد جلوه های ویژه بسازد.

نرم افزار ویرایش فیلم LumaFusion

معرفی نرم افزار ویرایش ویدئو InShot

InShot تمام نیاز های کاربران شبکه های اجتماعی را برطرف می کند، با استفاده از این نرم افزار می توانید در یک محیط با رابط کاربری بسیار ساده به اضافه مردن موسیقی، اموجی و.. بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئو های ساخته شده را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و آن را به سادگی به نرم افزار هایی مانند اینستاگرام و… انتقال دهید. این نرم افزار در استور اپل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و حجمی در حدود 100 مگابایت دارد.

معرفی نرم افزار ویرایش ویدئو InShot

Adobe Premiere Rush به عنوان بهترین روش ویرایش فیلم در گوشی های آیفون

Rush یک ابزار حرفه ای به شمار می رود، این نرم افزار برای ویرایش و اشتراک گذاری سریع و آسان کاربردی است، ویژگی های Adobe Premiere Rush شباهت های بسیاری به InShot دارد و می توانید در یک محیط به رابط کاربری متفاوت به ساخت ویدئو های جذاب بپردازید.

Adobe Premiere Rush به عنوان بهترین روش ویرایش فیلم در گوشی های آیفون

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها