ویندوز ۱۰ روشی آسان برای اسکرین شاتها ایجاد کرد

0
333

کالاسودا – افرادی که از ویندوز مک استفاده میکردند و سپس به ویندوز ۱۰ نقل مکان میکنند با یکی از ضعفهای این ویندوز مواجه میشوند و ان عدم وجود ابزاری منسجم برای اسکرین شات مستقیم است.

بله ، درست است چندین روش برای گرفتن اسکرین شات از ویندوز وجود دارد، اما هیچکدام به سادگی Shift+Command+3 یا ۴ برای گرفتن اسکرین شات نیست. در جدیدترین نسخه ای از ویندوز ۱۰ ارائه شده است این قابلیت به صورت Screen Sketch که پیش از این بخشی از Workspace Windows Inkبود را به صورت یک برنامه جدا برای گرفتن اسکرین شات از صفحه در اختیار کاربر قرار میدهد.

اکنون ترکیبی جدید از دکمه های کیبورد نیز برای گرفتن اسکرین شات به شما کمک میکند. میتوانید با زدن  دکمه ویندوز به همراه شیفت و S اسکرین شات گرفته و با استفاده از نوار ابزار Snipping   ان را به میزان دلخواه برش دهید.

همچنین شما میتوانید بلافاصله که عکس را گرفتید به بخش screen sketch انتقال داده و ادیت خود همانند کشیدن یا بزرگ و کوچک کردن تصویر و چرخاندن آن را در این بخش انجام دهید.

میتوانید همزمان پرینت اسکرین را نیز بزنید و از تصویر خود پرینت تهیه کنید. این ویژگی خصوصا برای افرادی که  همیشه از اسکرین شات استفاده میکنند ویژگی مفیدی به شمار میرود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها