وین پرچمدار درمان آنلاین شد

0
462

وین پرچمدار درمان آنلاین شدکالاسودا- خرید و فروش د اروهای مجازی که بنا به تشخیص پزشک متخصص تجویز می شوند،اغلب در محیط داروخانه اتفاق می افتد. اما گاهی اوقات بسیار سخت است که تنها برای خرید یسک دارو یا پرسیدن یک سوال ساده در مورد میزان مصرف دقیق دارو به داروخانه مراجعه کنیم.
اتریش یکی از کشورهایی است که از سال 2015 برای پیشبرد اهداف درمانی بیماران طرح دارودرمانی آنلاین را اجرا کرده است . طرحی که اکنون قرار است به شکل رسمی تر و با حمایت شرکت مشهور Roche  اجرا شود . ارائه خدمات درمانی/دارویی هوشمند به بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون، فاز نخست این شیوه درمانی را شامل می شود.
کافیست افراد مبتلا به این نوع بیماری ها پلتفرم مجازی عضویت در این برنامه را تکمیل کرده و در آن عضو شوند. سپس در هر ساعت از شبانه روز به صورت دائم و آنلاین از خدمات شبانه روزی درمانی استفاده کنند. نکته جالب اینجاست که به محض انتشار این خبر،شرکت های رقیب هم به فکر افتاده اند تا طرحی مشابه را اجرا کنند. برای مثال Novartis رقیب اصلی Roche در تلاش است تا سال 2019 طرح رادیولوژی آنلاین را روانه بازار کند. اینجاست که می توان گفت رقابت غول های دارویی به کام بیماران خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها