ویژگی‌های جدید بروزرسانی 20H2 ویندوز 10 در پاییز 2020

0
8648

بروزرسانی 20H2 ویندوز 10 در نیمه دوم سال 2020 و احتمالاً در ماه اکتبر یا نوامبر در دسترس خواهد بود. این بروزرسانی روی رفع اشکالات موجود و بهبود عملکرد متمرکز شده است، اما دارای تغییرات بزرگتری مانند حذف System Control Panel است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، این بروزرسانی دقیقاً مانند 19H2 سریع نصب خواهد شد.

حذف کنترل پنل سیستم

صفحه کلاسیک “System” در Control Panel حذف شده است. وقتی قصد باز کردن آن را دارید، در برنامه تنظیمات جدید به صفحه About منتقل می‌شوید. کنترل پنل به زودی ناپدید نمی‌شود، اما گزینه‌های بسیار مفیدی دارد که کم کم به تنظیمات جدید انتقال داده خواهد شد.

قرار دادن مایکروسافت اج جدید

مایکروسافت مفتخر است که اولین نسخه ویندوز 10 دارای مرورگر جدید Microsoft Edge مبتنی بر Chromium را عرضه کند. البته این تغییر بزرگی نیست؛ زیرا به روز رسانی قبلی ویندوز ، Microsoft Edge جدید را روی سیستم شما نصب کرده است.

دسترسی به برنامه‌های Android Samsung Phone در رایانه شخصی

مایکروسافت برنامه «Your Phone» را با ویژگی‌های بیشتری مانند «انتخاب دستگاه‌های سامسونگ/select Samsung devices» طراحی کرده و در حال توسعه‌ی آن است. اگر یکی از این گوشی‌ها را دارید، اکنون می‌توانید مستقیماً در رایانه‌های شخصی ویندوز 10 به برنامه‌های اندروید تلفن خود دسترسی پیدا کنید.

نمایش بهتر نمادهای جدید ویندوز 10 درمنوی استارت

اکنون، زمینه کاشی در منو استارت روشن یا تاریک خواهد بود تا متناسب با هر موضوعی که استفاده می‌کنید؛ روشن یا تاریک باشد. تغییر در استفاده از رنگهای استاندارد بدان معنی است که نمادهای برنامه جدید ویندوز 10 در منوی Start بهتر دیده می‌شوند.

بهبود سایت‌های پین شده در اج

همچنین مایکروسافت سایتهای پین شده در نوار وظیفه را ارتقا داده است. وقتی با استفاده از Microsoft Edge یک وب سایت را به نوار وظیفه خود پین می‌کنید، اکنون می‌توانید روی آن کلیک کرده یا روی نماد نوار وظیفه کلیک کنید تا همه برگه‌های مرورگر مربوط به آن وب سایت را مشاهده کنید.

غیرفعال کردن اعلان‌های Focus Assist

مایکروسافت تمام این اعلان‌های Focus Assist را بطور پیش فرض غیرفعال می‌کند، اگرچه هنوز هم می‌توانید آن‌ها را در تنظیمات دوباره فعال کنید.

تغییر خودکار به حالت تبلت

وقتی صفحه‌کلید را در یک دستگاه 2 در 1 جدا می‌کنید، یک اعلان در ویندوز 10 ظاهر می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید حالت تبلت را فعال کنید. اکنون ویندوز بدون اطلاع رسانی، سریع و به صورت خودکار؛ حالت تبلت را فعال می‌کند.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها