ویژگی‌های دوربین چاپ فوری Instax Mini11 فوجی فیلم

0
1137

مدتی است که کمپانی فوجی فیلم (Fujifilm)  سری دوربین‌های Instax را وارد بازار می‌کند؛ این کمپانی اکنون بعد از سه سال از رونمایی دوربین رنگارنگ و دوست داشتنی Mini 9 از جانشین زیبای آن، Mini11 پرده برداری کرده است.

به گزاش کالاسودا و به نقل از انگجت، دوربین جدید Mini11 یک دوربین چاپ فوری جدید است؛ اما مشخص نیست چرا کمپانی فوجی فیلم در نام گذاری این دوربین از شماره 11، بعد از دوربین Mini 9 استفاده کرده است. این دوربین همانند مدل قبلی خود از قابلیت عکسبرداری و چاپ فوری برخوردار بوده و چند قابلیت پیشرفته را در خود جای داده است.

مطالب مرتبط: {تصاویر فاش شده از دوربین جدید فوجی فیلم Instax Mini 11}

تفاوت‌های دوربین جدید Mini11 با دوربین‌های قبلی سری Instax

یکی از تفاوت‌های آشکار و ابتدایی این دوربین باریک بودن آن نسبت به Mini 9 است که باعث شده تا زیبایی آن چند برابر شود و برای افرادی که دوست دارند در محیط بیرون عکس‌های فوری چاپ کنند؛ مناسب‌تر است.

همچنین این دوربین چاپ فوری از عملکرد نوردهی خودکار برخوردار است که هنگام فشار دادن دکمه شاتر، سطح نور محیط را حس کرده و بر این اساس سرعت شاتر و فلاش را بهینه می‌کند (بنابراین دیگر تنظیمات دستی لازم نیست).

در این دوربین، یک حالت سلفی قرار داده شده است.

بدنه دوربین برای شخصی سازی بیشتر، دارای دکمه‌های شاتر قابل تعویض است. دوربین Mini11 مانند Mini 9 با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و شما می‌توانید از بین پالت رنگی پاستیلی، رنگ‌های زیبا صورتی، آبی، یاسی، مشکی و سفید را انتخاب کنید.

این دوربین چاپ فوری زیبا و رنگی در اواسط ماه مارس عرضه خواهد شد و قیمت 70 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها